Gå till innehåll

Patrullbåt 51


Gäst mandarin

Rekommendera Poster

Gäst mandarin

Patrullbåt 51

Patrullbåt

51. Längd 4,3m bredd 1,7m flykroppens diameter: 0,5m Fri inre längd: 3m

fri inre bredd 0,73m Bärförmåga i vatten: 8 man eller 1000kg. Vikt:

båt: 31kg Tillbehör: 13kg totalt i skyddshölje: 44kg. En fin båt från

svenska försvaret med tillhörande åror 5 st.. Observera att angivet pris

är ett uppskattat auktionspris - du bestämmer priset! Säljs 2011-05-26

på http://www.kvd.se/ KLOCKAN 13.00 26/5

Är det någon som vet vad den här var uppe i för pris när den var ute på KVD för några veckor sedan?

 

// Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Ja senast budet jag såg var 2200 kr + Inropningsavgiften på 1352 kr + moms 

De säljer en för 1750 kr på Ö&B här i Skänninge just nu, Ja den fanns då kvar i går när jag var och kollade om de fått in Jeep dunkar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst mandarin

Då kanske man ska köpa en på Ö&B i skänninge istället. Fast egentligen behöver jag ingen med tanke på att det redan är 3 personer i stockholm som redan har patrullbåtar.

 

// Jonas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Ja jag vet då att 2 st från Stockholm har varit här och köpt patrullbåtar, av medlemmarna här på forumet.

Var in och fyndade en ny yxa bland alla begagnade till sjuktransport skåpet i dag och kollade efter 20 L bensindunk, och då låg då båten kvar PDT_Armataz_02_30.gif
Bensindunk får jag väl vänta på att de får in en uppsättning gröna igen PDT_Armataz_02_39.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Hassefan is back

Försvaret håller på att byta samtliga dunkar till en ny modell så du lär nog tusan få tag på massor av dunkar snart PDT_Armataz_02_43.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst mandarin
Ja jag vet då att 2 st från Stockholm har varit här och köpt patrullbåtar' date=' av medlemmarna här på forumet.

Var in och fyndade en ny yxa bland alla begagnade till sjuktransport skåpet i dag och kollade efter 20 L bensindunk, och då låg då båten kvar [img']smileys/PDT_Armataz_02_30.gif[/img]

Bensindunk får jag väl vänta på att de får in en uppsättning gröna igen PDT_Armataz_02_39.gif

Calle11 äger också en patrullbåt men jag tror inte att de är köpt i skänninge.

 

// Jonas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ROADKILL

Jag har en patrullbåt som jag inte har plats för. Behöver fortsätta att röja på min gård...Den behöver limma någon söm, men är annars i bra skick. Finns bra lim hos gummiverkstaden. Paddel och gröna kronans flytvästar skickar jag med. Hämtas på plats i Mariestad.

Först till kvarn 1000:-
Mvh. Morgan Nordlander
Tel. 070-5629533

ROADKILL2011-05-20 17:00:02

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...