Gäst Beau Postad 14 Juni , 2011 Rapport Share Postad 14 Juni , 2011 Så var det åter dags att besktiga Suggan. Hade kollat innan så att ljus och blinkers fungerade, och så tutan förståss. Finns det något mer att kolla? Egentligen inte. Suggan drog till sig alla besiktningsmännen i hallen. Chassienumret kontrollerades och befanns riktigt. Efter ljuskollen, skakades hjulen som satt fast. Suggan fick beröm för frisk ram. Besiktningsmannen som var ovan vid osynkade lådor fick instruktion av nig om att starta på tvåan. "Jag växlar inte, jag kör bara ett varv runt huset", sa han och gjorde. För skoj skull bad jag honom mäta CO- halten i avgaser. Skall ju inte göras, men kul att veta. Det stannade på 1,4% vilket får anses som mycket bra. Tillbaka efter besiktning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst H.Hansen Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 Ja det var en bra besiktning, Den där är ju nästan i nyskick, ja eller i väldigt fint skick i alla fall, så den har de nog fått jobba på om de skulle hitta några fel på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Humlegaard Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 Grattis! Hade de inte någon äldre besiktningsman som körde osynkat i sin ungdom? När jag sist var och besiktigade TGB 30 nämnde jag något om min sugga. Besiktningsgubbarna ville gärna att jag skulle besiktiga den där, och det snart, de hade nämligen kört radiosugga under värnplikten bägge 2(!). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.