Gå till innehåll

Film: Hornblaster Peugeot 504


Gäst Norrhyttan

Rekommendera Poster

Gäst Norrhyttan
Blev inte så impad av förra.
 
Finns ju truckers med jätte grejer. Men jag gillar denna.
Du missade nog poängen. 
Jag ville ha ett överraskningsmoment i att det kommer mycket ljud ur en bil ingen väntar sig det. En amerikansk pickup med hela flaket fullt av horn tar bort mycket av det. Utrymmet under huven på Peugeoten är begränsat, det skulle aldrig gå att få ner "ditt" system. 
Dessutom blir en överjävlig tuta i praktiken oanvändbar. Du lär dra på dig folks vrede och mängder med polisanmälningar om du orsakar bestående hörselskador hos människor och djur. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst Norrhyttan

PDT_Armataz_02_07.gif Sådärja, då har jag gjort affär med Teddan, så nu kanske det blir liv i familje-Passatens tuta också! 

Lustigt nog hann jag inte mer än hem innan jag blev erbjuden två rejäla Hadley-horn också. Snart har jag fler tutor än bilar! PDT_Armataz_02_11.gif

Teddan - Jag hittade en likadan kompressor som din på Swedol, och en 25-liters trycktank på en skrotad Volvo F6. 
Norrhyttan2011-07-08 22:26:09
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...