Gå till innehåll

Inbjudan till Cooperfestivalen i Borås


Gäst pigge

Rekommendera Poster

Gäst pigge

Inbjudan till Cooperfestivalen



 



Träffen hålls som vanligt på Bråt i Borås 12-14/8-2011.



 



Det blir nattorientering på fredagskvällen och frikörning
med tipsrunda på lördagen.



Frikörning för dom som orkar även på söndagen.



 



På lördagkvällen bjuder BJK på grillat till alla
träffdeltagarna



 



Campingen öppnar kl 16.00 på fredagen



Nattorienteringen startar kl 21.00, anmälan sker i insläppet
före kl 20.00.



 



Träff och camping för hela helgen kostar 400:-



 



Vid frågor ring: Jonas på 0739 94 27 17 eller Pigge på
070 655 02 30

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Japp jag kommer PDT_Armataz_02_30.gif 

Har ju en gasvajer att återlämna och ett kylskåp att hämta PDT_Armataz_02_39.gif
Får se hur det går med flak i stället för skåp på denna gång, Lite lättare att hänga med då skulla jag tro. 
Det blir att ställa av skåpet när jag är på plats och bara bo i det PDT_Armataz_02_32.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst H.Hansen

Det börjar dra i hop sej för denna träff.

Några fler som skall (ner) och åker E4an söderut ?
Funderade om man fick resesällskap av någon. 
Jag åker torsdag kväll eller fredag morgon/förmiddag ner, för att hinna ställa av skåp och vara redo för kvälls körningen på fredagen.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa
Kommer

 

Ska bli skoj som fan

 
Kommer du ihåg att kasta in kylfläktsfästet också? PDT_Armataz_02_02.gif
 
11an e snart redo för att bode bo å köras lite med (då jag inte har bäst kylning än då köpingföretaget inte riktigt verkar kunna skicka min fläkt..........PDT_Armataz_02_04.gifPDT_Armataz_02_13.gif)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Fredrik L
Kommer

 

Ska bli skoj som fan

 

Kommer du ihåg att kasta in kylfläktsfästet också? PDT_Armataz_02_02.gif

 

11an e snart redo för att bode bo å köras lite med (då jag inte har bäst kylning än då köpingföretaget inte riktigt verkar kunna skicka min fläkt..........PDT_Armataz_02_04.gifPDT_Armataz_02_13.gif)

 

Jepp.

 

Vid en närmare titt såg jag att det är bara delen som är bultad runt vacumtanken jag har. Resten saknas men jag tar med mig det jag har.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst VOLVO C202

Hallå,

Idag skall vi till Borås & att vi kanske slinker förbi och kollar men det blir utan AT-valpen PDT_Armataz_02_42.gif

Jag skulle bara höra om man kan gå in och kolla på alla bilar en stund utan att köra ? sen om det kostar nåt ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Volvo_Rules

Ska till garaget och fixa lite med bilen så den är redo för morgondagen. 

 

En liten undran bara, när öppnar körområdet på lördag?? Vi brukar iof allid komma 1 timme efter vi tänkt, så är la knappt någon risk att vi kommer innan det öppnar, sist höll vi på att åka vilse men fick syn på en 1111a i trafiken och chansade på att den oxå skulle ut o leka i skogen och mycke riktigt så kom vi rätt tillslut.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f

[TUBE]

[/TUBE]
 
 
 
 
 
Litet filmklipp när vi var på väg mot tredje plats PDT_Armataz_02_05.gif
 
Bilder från lördagens körning:
 
Kommer snart en liten film från lördagen med....
 
Tack alla för en riktigt trevlig träff.

 

 

robban.f2011-08-14 15:04:30

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Volvo_Rules
Ska till garaget och fixa lite med bilen så den är redo för morgondagen. 

 

En liten undran bara' date=' när öppnar körområdet på lördag?? Vi brukar iof allid komma 1 timme efter vi tänkt, så är la knappt någon risk att vi kommer innan det öppnar, sist höll vi på att åka vilse men fick syn på en 1111a i trafiken och chansade på att den oxå skulle ut o leka i skogen och mycke riktigt så kom vi rätt tillslut.
[/quote']

Jaha hittade inte till området detta året heller, denna gång var det en trevlig prick i en offroad kittad mitsubishi som ledde oss på rätt spår.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Passar på att tacka för en väldigt trevlig helg, 

Var dålig med kameran, dels glömde jag den i skåpet. Sen var det så kul att köra så jag han inte med att springa med kameran.
Och som ny på området var det fullt upp att hålla koll på vart man var där i mörkret på fredags natten och skulle jag hitta kontrollerna, tyckte det gick ganska bra tog då 8 av 10 kontroller och han bara inte de två sista då jag använde en del tid till att dra loss andra som satte sej fast i skogen. vågade inte chansa på att jaga de två sista då tiden började närma sej kl 2 på natten och stämpel korten skulle vara inne för två för att de skulle vara godkända,
Hur som helst var det älvigt kul och jag hade trevligt sällskap med hela natten PDT_Armataz_02_02.gif
Nåja nu skall jag stapli i väg till jobbet så jag får väl kolla vad som hänt här senare .
fridens folk önskar en trött men väldigt nöjd Hansen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f

Tack, kul att det gillas.

Det är min co-driver Tony som filmade denna gång.

Lånade en gammal Sony DCR-PC115E på jobbet. Filmar i extremt dåligt ljus. PDT_Armataz_02_01.gif

Kommer bli fler filmer från nattkörning, har fått blodad tand nu....

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...