Gå till innehåll

Vår första moderator på forumen


Gäst Andreas.E

Rekommendera Poster

Gäst Andreas.E

Terrängbil.net växer för varje dag som går, och vi behöver därför lite fler folk i staben

som kan följa med på forumet när inte vi tre andra inte är på plats. I den förbindelsen

har vi inviterat Hans Hansen (H.Hansen) som har varit med oss sedan starten av sajten till att bli våran första moderator på forumet.

Dom flesta av er känner Hans genom forumet som en trevlig och glad person som alltid ser det possitiva i vardagen. Även då regnet letar sig ner i nacken där han ligger under Valpen med svetsen i handen. PDT_Armataz_02_39.gif

Vi är säkra på att Hans kommer att göra ett gott arbete som Moderator på forumet.

Så ett stort välkommen till Hans. PDT_Armataz_02_44.gif

 
Andreas.E2007-03-20 20:00:58
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Se där ja! Det var ingen ÖVERRASKNING för mig, men i min bortavaro visste jag inte att ni kommit överens. KUL! PDT_Armataz_02_23.gif Nog för att den här sidan utvecklats bra hittills, men med Hasse som moderator kommer det bli extra knuff här!  PDT_Armataz_02_43.gifomega24v2007-03-22 16:47:41

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...