Gå till innehåll

Softtrail


Gäst TG1111

Rekommendera Poster

Gäst TG1111

 

Softtrail

Borås Jeepklubb välkomnar till årets Softtrail den 21/4.

 

Terrängkörning för ägare till fyrhjulsdrivna standardfordon.

Softtrail välkomnar särskilt nybörjare och familjer.

Upptäck vad du och din terrängbil kan klara av i terrängen.

 

Ej ATV vid denna träff.

 

PDT_Armataz_02_07.gifVälkomna till Borås Jeepklubbs Softtrail. PDT_Armataz_02_07.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hej tg1111,

 

 

 

Tänkte lura dit min syster med ungar för att ta en tur med min Grand Cherokee till helgen. Har kollat vägbrskrivningen, men vad ligger anmälningavgiften på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

300:-. Kolla på bjk.nu, finns fakta under "Träffar" där. Jag kan inte hjälpa att jag gärna talar mig varm för området. För millitärterrängbilar är det idealt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ooops, hittade visst till gammal webbsida.

 

Den nya sidan hade uppgift om deltagaravift (300:-) men saknade vad jag kunde se vägbeskrivning. Hoppas att den från gamla webbsidan 2005 fortfarande gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beklagar att det inte blir 11an denna gång. Eftersom jag tänkte syrran skulle prova på så passar automat bättre. (Vill slippa doften av rykande lameller PDT_Armataz_02_09.gif )

 

 

 

Hoppas man träffar på någon av er andra så man kanske kan få placera ändalykten på högersidan i något roligare en stund. Annars blir det kanske lite fler bilder tagna denna gång, eftersom man inte blir sittande upptagen vid ratten hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Som putte skriver: Vi som vill ha chans att träffas samlas i grusgropen kl 13! Den som önskar en samlande kontakt får gärna ringa mig på 0733799593.

 

Känner jag BJK-folket rätt så har de skyltat inifrån Borås, men området ligger i alla fall ett par kilometer på gamla vägen mot Varberg, räknat från riksväg 40. Det är lite pyssel att förklara vägen, det gör säkert nån annan bättre, men sikta på järnvägen, området ligger utmed banan.

 

Är det nån som vet var "grusgrops-skylten" tagit vägen? Jag har inte sett jockum här på ett par veckor, nån som har kontakt med honom?
omega24v2007-04-18 16:28:20
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst jockum

Tjo i mossen!!! Ska hjälpa till på träffen i helgen, men jag kan slänga upp skylten om jag kommer ihåg......Ska även försöka köra lite m det hinns med....

 

//jocke
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Jodå, jag har en drös bilder och filmsnuttar med. Men bilderna får vänta tills datorn frisknat till från nuvarande virusattack och filmerna hoppas jag kunna konvertera till lämpligt format för klippning till sammanhängande sekvenser.

 

Daniel.L, merca-raggarn och Jeep har säkert en del trevligheter att förmedla. Jag vill tacka Jeep för åkturen, det är alltid samma nöje att åka med honom. Det händer mycket och Rune är försiktig samtidigt som han inte är feg för att ge sig på nya grejor. Och lutar gör det. Åt alla håll.

 

Min egen terräng-dag började i insläppet till träffen, som Herr Trafik-Gestapo, pekandes åt de håll envar skulle. Men vid halv tolv var det inte mycket mer mening att stå där, så då blev jag upphämtad av gänget i elvan och så bar det iväg uppåt korvgrillen.

 

Speciella händelser är väl flera till antalet egentligen, men en tråkig sådan är ett haveri som inträffade inför våra ögon när en potent IH Scout med skapligt nya Maxxis Creepy Crawlers i storlek cirkagurka 37 tum klättrade uppför ett lut. Rätt vad det var började det smälla i transmissionen nånstans, men föraren valde att fortsätta varefter nästa smäll resulterade i utvrängt vänster framhjul. En spindel hade brustit och därefter hade knutkorset gått i flera bitar. Stackarn meckade hela dan och när vi var på väg hem vid fem nånting, så kom han åkandes utan drivaxlar i fram.

 

Var det nån på plats i grusgropen? Vi vart tyvärr sittandes fast under den tiden och hade fullt sjå att komma loss.
omega24v2007-04-24 13:14:15
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men typiskt nog satt jag uppnaglad på en sten i skogen just när gänget skulle samlas 1300 i grusgropen, så det missade jag PDT_Armataz_02_06.gif

 

 

 

20070424_131338_OnTheRockG.JPE

 

Cherokee on-the-rocks

 

 

 

Så går det när man åker vardagsbil ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Daniel.H.

Obs länken du skickat tar med sig ett virus när man öppnar. tog evigheter innan mitt virus program fixade det.

testade öppna 2 gånger båda gångerna fick datorn spelet och mitt virus program sparkade mig hårt på smalbenet! 

bara en varning till alla som öppnar!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Mmmm... mitt anti-virus program klagar inte.

 

Men FreeWeb startar gärna en jäkla massa reklamskit som ser både skumt och skrämmande ut.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...