Gå till innehåll

Reservdelskatalog C202 sökes


Rekommendera Poster

Det här är ju en fråga som har tagits upp med jämna mellanrum och det verkar ytterst svårt att få tag i en.

Kollade med Volvo lastvagnar i Göteborg, men dom hade slängt sina.

 

Jag vill ha hela katalogen, finns det någon som vill sälja, hyra ut, låna ut eller vad det kan tänkas finnas för andra möjligheter?

Om katalogen är i lösblad eller lämplig att kopiera kommer jag lägga ut hela katalogen på nätet som PDF.

Har sökt många gånger efter den, men inte kunnat hitta den någonstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bor lite söder om GBG och jobbar i GBG.

 

Kanske vi kunde komma överens om att du tar med den någon dag så smiter jag upp till Kungälv och plockar upp den?

Skulle det funka någon dag nästa vecka?

 

Kan du vara utan den ett tag i så fall, det lär ta en stund att skanna 450 sidor :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kommit en liten bit till, det är svårt att hinna med allt man vill/borde göra.

Försöker hinna med att få ur diffen ur bakaxeln mellan varven.

 

Sida 289/290 saknas i denna katalogen - någon som har denna sida och möjlighet att skanna in den?

Jag skannar alla sidor i svart/vitt (inte gråskala) i 300 DPI och sparar som BMP bilder.

 

När allt är klart ska det göras om till PDF vilket är något jag inte sysslat med tidigare så jag hoppas jag får till det OK.

Jag vill dela upp det i kategorier i en och samma PDF för att det ska vara lätt att hoppa i katalogen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...