Gå till innehåll

Blinkers spak


Gäst Anders 303

Rekommendera Poster

Gäst Anders 303

Jag har demonterat blinkersspaken med tillhörande kablar jag drog ur kablarna ur "hållarna" men vet inte vart jag skall koppla in kabel"stammen" någonstans?? hittar inget bra i manualen eller så är jag bra dålig på att hiitaa.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Daniel.L

är din militär eller civil?

jag satte dit min spak förra helgen men jag har en militär så alla kablar är nr märkta och då är det inga problem att koppla ihop kablarna igen.

men jag har för mig att den civila varianten saknar kabelmärkning
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Anders 303

Jag har militär, alla kablar är märkta men vet inte vart jag skall koppla de, jag hittar helt enkelt inte motsvarande under panelen..... Jag har väll haft för bråttom eller är lite rudis i hjärnan,, finns det någon skiss på detta ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst lostmygun

Ja, finns en här: http://www.terrangbil.net/_content/_manualer/_tgb11/section3electrical5.pdf

 

 

 

Dock på engelska och med lite andra bilder än min svenska pappersvariant med annan sidindelning bl a.

 

Min variant finns även i PDF-format - det finns säkert någon som kan bränna ett exemplar i utbyte mot ett Whopper meal eller nåt. Har rotat i mina hyllor men hittar inte min CD just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Hej Anders jag kom just på att jag tog lite foton när jag rev bort min blinkers spak från gammel hytten, men det var en civil så jag vet ej om du har någon nytta av det, annars så fins det ett elchema på huvud sidan i dokument 903 och 9031 Beskrivning II som du kan kolla på mvh Hasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...