Gå till innehåll

Godmorgon onsdag 4/10


Gäst H.Hansen

Rekommendera Poster

Gäst H.Hansen

Mulet och 10 grader i åmotskogarna. Fick såvmorgon i dag smiley1.gif , det blev sent i går vi passade på att måla när det väl hadde torkat upp på taket, nu är vi snart klar skönt, 750 kvadrat meter som skall tvättas och målas två gånger med massor av tinnar och torn, så det blev inte så mycket gjort, när jag kom hem var det mörkt. får se om jag hinner svetsa klart opeln i dag, väntar på mail med foton på karrosen jag skall köpa i helgen hoppas dom kommer under dagen. Ha en fin dag mvh Hasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Morrn! Mulet, dimmigt och blött på Höglandet. Blir att jobba ikväll, inge skruva... Ska göra lite smågrejor med lastbilen innan jag far til Borås på lördag morgon, men jag hoppas hinna det på fredag eftermiddag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

God Morgon... eller en elendig morgon smiley36.gif Oslo bjuder på +14 grader och moln.

 

Idag möter jag på jobb med 3mm hår på huvudet. Detta då dagiset har blivit invaderad av löss... och tro det eller ej, den äldsta hade det också i håret ... smiley35.gif Så det blev inget skruvande på 11:a bilen igår, ej heller något arbete med Terrängbil.net. Utan löss bekämpning för samtliga i familjen, och det är inget litet arbete.

 

Åter en dag med möten, sedan blir det en tur för att köpa en torktrumlare så att vi klarar av att tvätta och torka alla kläder och "allt" annat som också måste tvättas i kampen mot lössen.

 

Ha en bättre dag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304
invaderad av löss...

 

Det där hör man om lite nu och då här också. Det var mycket snack om det när jag var sambo med en tjej som hade barn på dagis. Jobbigt, Andreas!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Då är det snarare dags att säga godkväll och snart godnatt. 4 oktober var en regnig smiley19.gif morgon och kväll, dessemellan såg jag inte mycket av vädret. Maskinen som jag håller på med i yrket, har jävlats rätt mycket idag smiley3.gif och det har inte varit långt ifrån att jag ringt metallåtervinningen så de fått komma och mala ner skitensmiley7.gif. Men men. I morgon är ännu en dag... smiley6.gif

 

Natti, natti!
omega24v2006-10-04 21:29:11
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Regnig för middag i gävle, som tur var fans det en hel del tillverkning i verkstaden smiley20.gif ,sen ut och montera div plåt på en kåk, skall till söderhamn och sätta upp 9x7 m stälning och måtta ett hus i morgon smiley21.gif , så det är väll bäst att lägga ögat i kudden nu smiley12.gif , natti natti mvh Hassse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...