Gå till innehåll

Radiovalp efterlysning!


Gäst Mälarguten

Rekommendera Poster

Gäst Mälarguten

Har en 9033 i rostfritt skick men det fattas lite pinnaler, är en sån där som vill ha den original så jag letar efter lite antenner, lufor samt dom två på bakstammen, högantenn har jag på gång. Kompaniskylthållare skulle vara bra också.

är det någon som har grejer liggande eller vet att nån har som inte skall använda dom så tipsa gärna, tacksam för all info.BP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst sven pa landet

Var i somras hos, Leif Jespersens motor i Hovmantorp, och inhandlade div grejor, till valp, bla Lufor - högtalare, antenn, även skylthållare, mm mm.

 

Prova att ringa till honom : Leif Jespersen 070-3741417, jag vet att han har grejor kvar.

 

/ sven

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Mälarguten

Skall göra det, den är som sagt rostfri men ingen har älskat motorn direkt så jag jobbar just nu med den ganska mycket, original tändelar är detju lite sparssamt med till 24volt systemet. Bengt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
Gäst Mälarguten

:ph34r: Jag är en gotlänning som båtflytt och bor i västerås. Hade en liten firma ett tag därav kombo namnet som ligger kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...