Gå till innehåll

War and Peace Revival 17 - 21 July 2013 (UK)


Rekommendera Poster

The War and Peace Show lämnar Hop Farm i Beltring och återuppstår på en ny plats och med nya friska tag. Det skall bli väldigt spännande och se vad Rex och hans team få på plats.

 

Så långt ligger det inga planer om att resa med eget fordon över till träffen. Jag tippar att jag reser över med flyg för att se vad man kan förvänta i åren som kommer.

 

Läs mer om träffen här: http://www.thewarandpeacerevival.co.uk/index.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Hej!  Jag köpte en TGB30 i höstas och hoppas komma till War and Peace Show med den i år. Finns det fler som tänker köra från Sverige vore det trevligt med sällskap. Då det är första resan till England tar jag gärna emot tips som gör resan lättare. 

MVH Marcus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Osäker på vem/vilka som åker över. Vet att jag inte kommer att åka över med min 11:a i år, utan det blir till 2014 så som det ser ut nu.

 

Om du ser eller söker längre ner under träffar så hittar du garanterat info från våran resa i 2011. Den beskriver ganska gott hur vi tog oss fram.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...