Gå till innehåll

Pinsetreff på Trandum 25-28 Maj


Gäst Andreas.E

Rekommendera Poster

kan man si mera.................... PDT_Armataz_02_07.gifPDT_Armataz_02_07.gif

 

 

 

20070526_183034_ungene_009.jpg

 

 

 

undertegnede....fast..... PDT_Armataz_02_06.gifPDT_Armataz_02_06.gif

 

 

 

 

 

20070526_183223_ungene_010.jpg

 

 

 

en annan kjent kille har åkt fast flere ganger lørdag PDT_Armataz_02_07.gifPDT_Armataz_02_07.gif

 

 

 

20070526_183431_ungene_013.jpg

 

 

 

till o med tatra'n fastnade.....motte bergas med egen vinsj...... PDT_Armataz_02_07.gifPDT_Armataz_02_07.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul å se att Trandum fortfarande är igång,ja var där några ggr när ja körde off-road som mest,oftast med Terräng-axel.....vi hade mkt bus på den tiden....de en gubbe som lever för sina jeepar,jag själv kommer väl skaffa nåt framöver,kan va kul å klättra lite igen,håller annars på med en Cadillac-58 Cab så kontrasten e ju stor.....ha de gott jeep-freakar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Ser man på PDT_Armataz_02_44.gif

 

NU är jag hemma efter en kanon helg på Trandum. Massa nya spår och områden har vi

varit igenom. I går (lördag) körde vi från 10:00 - 22:00, och idag har det också blivit en

massa körning.

 

Nu skall jag tvätta av 11:an, och umgås med barn... kvällen bjuder garanterat på lite

fler bilder från helgen.

 

Andreas.E2007-05-27 15:16:12

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E
Kul å se att Trandum fortfarande är igång' date='ja var där några ggr när ja körde off-road som mest,oftast med Terräng-axel.....vi hade mkt bus på den tiden....de en gubbe som lever för sina jeepar,jag själv kommer väl skaffa nåt framöver,kan va kul å klättra lite igen,håller annars på med en Cadillac-58 Cab så kontrasten e ju stor.....ha de gott jeep-freakar[/quote']

 

Nu har jag bara varit på Trandum sedan -97... men det finns fortfarande väldigt mycket

att ta av om man bara är lite kreaktiv PDT_Armataz_02_39.gif. Denna helgen körde jag på många nya platser

som jag inte tidigare besökt. Vi hittade även två ordentliga surhål som vi lekte i, tror att

alla var väldigt nöjda efter helgen.

 

För att inte glömma alla trevliga människor man träffar PDT_Armataz_02_44.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst danneape

Hemkommen vid 16 tiden,, somnade på en kvart,,

Nu har jag vaknat och kommit till jobbet,,

Fasen,, de va skoj i helgen,,

Får titta lite på bilderna i morron när jag vaknar, PDT_Armataz_02_02.gif

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...