Gå till innehåll

Efterlysning, lite krimskrams.


Gäst Mälarguten

Rekommendera Poster

Gäst Mälarguten

Någon som har kompaniskylthållare som ligger? Håller på och återrustar min 9033 och har inte riktigt pejling på vad för lös utrustning som den hade, inte radio alltså utan lampor verktyg förbandslådor skydd och dylikt. nån som har en lista allternativt grejor liggande?

:ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

jag har en som ligger, men det skulle ta flera sidor att förklara vad som ska finnas eller inte till en 9033, har själv en 9034 som jag utrustar med originaldelar. har nu det mesta och några extra delar. hela vintern har jag mekat med det mekaniska men får inte upp bilder ännu... men behöver du en skylthållare går det att lösa. 11:an på tradera har originalhållare som kan/ska sitta framför framlyktorna, sedan ska man ha en extra på grillen. bak ska det eventuellt sitta hållare på omvandlarna. har man inga omvandlare bak ska de sitta på plåten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Mälarguten

JO 11,an hade dom framför lysena men jag missade precis dom tydligen, men jag fick en ny fördelare (skärmad) i  vart fall.

Får se om han hittar några fler när han rotar i sina lådor, i januari hade han ingen fördelare men det kom fram en nu. som jag förstått så köpte han en massa osorterade delar i pallar så det kanske är tufft att ha full koll.

Har inte lyckats hitta antenn omvandlarna ännu men jag letar. Tanken är att bilen skall vara helt original utvändigt. samt användarvänlig inni.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag vet att terrängaxel hade en omvandlare liggandes med antenn. jag köpte min av honom. däremot så har han inte själva fjädern för luforantennen fram, men dock fästet fram. kolla på bilderna från trandum från i år så ser du min 9034. men jag har även luforfästet extra och kompanihållare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

005qsaz.jpg

 

Yxa, spade, mörkläggningsgardiner, antennanpassningsenheter 2 st, antenner, avgasrörsförlängare, stoppspade, domkraft, snökedjor, bogserlina, dunkslang, fettsprutor (2 st), smörjrör 190 mm, smörjslang 200 mm, 4 lysplattor, oljekanna 012L, sladdlampa+fodral, varningstriangel, verktygsväska med verktyg, jordspett, 20L reservdunk, första förband, filt för motor, isskrapa, snöskyffel, hylsnyckel + vridpinne, 2 st hänglås, 1 st kilrem, ståltråd glödgad 1,5 mm

Detta var ett litet urval ur tillbehörslistan. Du kan ju börja med det. Tillbehörslistan är ett åttasidigt häfte, mycket detaljerat med bl.a. vilka reservglödlampor som skall finnas.
Tillbehörslistan har förådsbeteckning M7777-102390 och skall finnas tillsammans med kontrollboken.

Sedan finns det placeringskod också så man lägger grejerna rätt

A Fack H framstol
B Fack H bakre
C Fack V bakre
D Takfickor
E Verktygslåda bakom V framstol
F Väska för motorfordonsbok och första förband.

Redigerad av Beau
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Mälarguten

jojo, det blir till att fara fram som en grävling på skrotar och marknader. :wacko:

Håller precis på och printar ut reservdels listan, bra och detaljerad men en sa..ns massa sidor :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...