Gå till innehåll

Stängning av trådar


Gäst Andreas.E

Rekommendera Poster

Gäst Andreas.E

Den sista tiden har vi som är administratörer på forumet kännt behov för att stänga ett antal trådar. Detta är absolut inget ovanligt på ett forum där många olika människor träffas och framför sina åsikter. Och det är garanterat något vi kommer att behöva göra fler gånger i framtiden.

Totalt har vi stängt fyra av 882 trådar. Jag kan lova att gränsen för vad vi aksepterar är hög, och dom flesta av er förstår säkert varför just dessa har blivit stängda.

 

Jag vill med denna tråden bara göra dig som medlem uppmärksam på följande.

Vår hobby är i det stora hela nog så liten, och målgruppen så smal att dom flesta av oss förr eller senare kommer att träffas, eller kanske redan känner varandra sedan flera år.

Det är därför viktigt att vi klarar av att behålla den goda kamratliga och öppna tonen som vi har på forumet och att vi inte bygger en exklusiv kamratklubb, som kan verka skrämmande eller svår att nå in i för nya medlemmar.

Vidare vill jag bara poängtera något som dom flesta av oss redan vet.

Internet och kommunikation i skriftlig form kan väldigt lätt att misstolkas om man inte är duktig på att synliggöra sitt humör och sinnesstämmning i själva formuleringen.

Tänk även på att åldern på våra medlemmar spänner sig från tidig ungdom, till äldre rävar. Olika åldersgrupper kommuniserar på sitt unika sätt, som kan verka provoserande, eller oförstårlig.

Till sist. Använd oss som arbetar med Terrängbil.net aktivt. Vi gör vårt bästa med att svara på både mail och PM.

 

Andreas.E2007-08-09 20:39:32
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...