Gå till innehåll
  • Kommande Evenemang

• Forum Inlägg

• Medlems Statistik

• Medlemmar totalt
      5 228
    • Flest online
      480

Nyaste medlem
    Pierre Eriksson
    Gick med
  • Senaste Status Uppdateringar

• HRJ  »  Einhead

Hej Fänrik
      Jag har en Volvo TGB 11 där min huvudcylinder läcker. Jag ser att du bytte packningar i din huvudcylinder, bra jobbat. Kommer du ihåg var du köpte packningssatsen ifrån? Jag kan inte hitta ett repset. Kan du hjälpa mig?
      Jag vet att Tatanka har det, men det är väldigt dyrt.
      Med vänlig hälsning, Henrik
      · 0 svar
    • La82  »  vetrieska

Hello!
      do you still have the snoslunga? 
      want to sell it?
      · 0 svar
    • vetrieska  »  Björn

hello!
      Are you still on this forum?
      Maybe you can help me deal with swedish traffic office, concerning making an Ex-military Snoslunga 77 road legal. I know it's possible, saw one sold with licence plates, but don't know how to start and which papers are needed. off course not for free, i will pay for your effort and time spent if you can help me.
      I just have a tgb45, bought recently a Snoslunga and want to take it to Poland. But i think that without Swedish papers it will be impossible to registrate it in Poland. 

· 0 svar
    • SÖS  »  Dretlanning

Hej Dretlanning. Har du någon styrenhet till salu just nu?
      · 0 svar
    • Roland Petersson  »  H.Hansen

Hej!
      Jag undrar om du har kvar några hjullager till Valp framnav ? Du hade väl köpt hem ett gäng Timken lager för ett tag sen,102849/102810 ? Jag skulle behöva 4st. Eller vet du kanske nån som har till rimligt pris?

Sonen tjata på mig och vi köpte till slut en Valp med A-traktor regg att köra och meka med. Att just hjullagerna skulle vara så udda hade jag inte koll på. Tyvärr är de helt slutkörda på vår valp så nu måste de bytas.
      Mvh Roland 

· 1 svar
  • Skapa nytt...