Gå till innehåll

Scania TGB Brändåsen, YouTube edition


Rekommendera Poster

Till slut, efter mycket möda och stort besvär så är nu filmerna från vår Scania utflykt till Brändåsen den 26 Dec 2013 tillgängliga från tuben.

Fotandet stod som sagt Robert (Wild_Devil) till allra största delen för (Stefan och jag körde ju) och det mesta materialet har inkluderats i dokumentärt syfte.

 

Ingen MTV video alltså, speciellt som ingen musik ingår förutom skön sången från Scania 6:orna. Åtminstone på mitt system låter det faktiskt riktigt bra så det är klart att micken på GoPro kameran är suverän, speciellt för att vara så liten. Vrid upp basen  :P

Notera att vissa snuttar är tagen med någon annan kamera vilket märks på ljudet ganska tydligt  -_-

Ännu mindre ljud är det i foto sekvenserna, men det har ju diskuterats på annat ställe  :wacko:

 

Filmen är i två delar numera pga YouTube begränsningar (tror jag).

Max upplösningen i det här utförandet är 720p (original 1080p) så se till att få den bästa kvalité ert system klarar av  :)

 

Del 1:

 

 
 

Del 2:

 

 

 

Enjoy   B)

  • Like 6
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...