Gå till innehåll

greenlaning


Baarup.com

Rekommendera Poster

Hej,

 

Jeg skal med min familie et tur til sverige i min TGB 20 og ville høre om der er nogen der kender til muligheder for lidt greenlaning i de svenske skove, ikke hard core terrain kørsel (familien er med..) men bare at komme lidt offroad ville være skønt. Vi skal til til Gøteborg Lørdag d 5/7 og kører derfra viddere gerne øde områder.

 

Vh Torkild post-6992-0-86563400-1404290290_thumb.jpg

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

DEN er bare fed - ikke FOR fed som udtrykket ellers lyder, for noget der bare ser rigtig godt ud. DEN vil jeg gerne se.

Da i kommer fra Sjælland, kan det jo være i kommer gennem Skønne Skåne - hvor jeg bor.

 

Hvis I har tid og lyst til at se hvad jeg pudsler med (TGB 20 chassis - en masse Volvo, + en masse Toyota 80. Samt en Toyota Land Cruiser bygget lidt som jeres, Overlander.) Så kan jeg jo også se jeres fine TGB'er, er I meget velkommen.

 

Nu må jeg hellere afsløre at jeg desvære ikke har været til Jokmok marked eller ligende nord på. Men det er min klare opfattelse at: Såsnart i køre nord / nordøst og væk fra de store veje så kommer det helt af sig selv.

 

Her i Nv Skåne hvor jeg bor er der alt for tit bom for grusvejene, det er der ikke bare lidt nord på her fra.

 

Hvis i har tid og lyst er i meget velkommen i Eket, Örkelljunga kommune. Det er 42 km fra færgen i Helsingborg.

 

Ellers vil jeg bare ønske jer rigtig god tur og hvor ville det være dejligt at mødes et sted som det indre Island. Det er jo også et sted for køretøjer som vores.

 

Mvh

Henrik

Knudsen Built.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej Henrik.

 

Tak for positivt svar, det lyder absolut som et besøg værd, vi har desværre en aftale i gøteborg om fredagen så vi kan først nå det på vej retur til DK om ca 14 dage. Hvis du er hjemme og orker det vil vi meget gerne kontakte dig på hjemturen og kigge forbi. Billedet er i øvrig fra sidste sommer's 2 måneders rejse på island, det kan varmt anbefales.

 

vh Torkild

 

tlf +45 20 99 49 70

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Torkild

 

Av hvor dejligt, med Island. Jeg har drømt i flere år. Men en dag, ja ja, for den tålmodige kan der gå lang tid, mens andre giver op.

I ringer bare eller skriver.

 

+46 (0) 76 026 90 30

knudsen6x6@gmail.com

Henrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej

 

Så har bilen og famillien været på lyn visit.

Jeg som Dansker ved at dette ER en unik bil. Det er meget svært at bygge biler i Danmark og kan ikke sammenlignes med det I / vi kan her i Sverige.

I som Svenskere vil sandsynligvis falde på rø... hvis I vidste hvad det koster at have en sådan bil i Danmark.

 

Tak til Familien bag bilen her. Det var hyggeligt og dejligt at se jeres bil. Håber at vi en dag kan tage en tur ud i naturen med vores biler sammen. Om det bliver Sverige eller andre stæder er underordnet, vores tanke er nok temmelig ens. Bare ud hvor der er øde og åbent.

 

Tak med TGB hilsen

Henrik

Knudsen Built.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...