Gå till innehåll

någon som vill ha en tgb 30?


Gäst Argonaut

Rekommendera Poster

Gäst Argonaut

hallå där

har en tgb 30 till salu om det finns någon intresserad? den har en hytt på flaket och samtliga däck är i kanonskick (reservdäcket är med ok men visst använt). den har gått 1500 ca. nej tar inget överpris alls 60 tänkte jag mig. det är hytt på flaket med. växellådan och motorn axlar mm är i kanonskick. obs säljer den som privatperson. jag har två stycken och hur jag än "klonar" mig så kan jag inte köra båda samtidigt. för tankarna kan jag ju inte ta med mig PDT_Armataz_02_07.gif

kommer snart en länk som visar hur bilen ser ut. kommer här http://home.rixtele.com/~stoneman/shop.htm

 

mvh

Argonaut
Argonaut2007-05-12 13:54:46
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Argonaut

hallå där

så du är intresserad av bilen? den är i utmärkt skick kan jag lova. har gått mycket lite jämfört med den andre som jag skall spara. däcken med är bättre. men lite småpyssel med den innan jag tänkte sälja den PDT_Armataz_02_12.gif

vill du ringa och höra om något så är telen 0704-255103

mikael heter jag
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Argonaut

javisst bara slå en signal du. håller på att fixa till den så den blir servad nya oljor mm samt skall besiktas men den är hur bra i styrning som helst och känner inget glapp i leder mm. växellådan kommer absolut hålla många många mil till skulle jag tro. fast beror ju på hur man kör med med den och underhåller.

ring förmiddagar för då är det mest troligt jag svarar eller igen senare för måste ju ladda mobilen med. :)PDT_Armataz_02_02.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...