Gå till innehåll

Kanske köpa Valp


Rekommendera Poster

Tjenare!  ^_^  är så att jag kanske skall kolla på en valp omreggad till a-traktor, men allt ska vara original utom spärrad låda om jag förstått det rätt  :P  så då till frågan, vad skall man kolla efter när man är där? något som är speciellt utsatt? har varit drömbilen sedan man var 11 och kanske har chansen nu som 16 åring så är rätt taggad men vill inte göra ett felköp bara för att man förälskat sig i bilen och ignorerar defekter med mera.. Mvh Nico  :)

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Framhjuls lagrena, Glapp och oljud, dyr som tusan i Sverige,

Men kan får hemskickade 4 st för ca 800 kr om man tar samma märke och lager, från Hongkong, Ja jo kina tilverkade, men vad tusan är inte det i dag, har sålt några sådana lager och inte ett klagomål än så länge.

 

Skick på däck de är inte gratis om du vill ha kron däck på igen.

 

Ja rost, kolla under flaket där infästningar till ramen sitter och tvärgående balkar där, tråkiga och svåra att byta utan att riva halva flaket,

Ja så bakom stolarna och ner där, trippel plåt med hålrum emellan, som gjort för rost också ett elände att fixa, resten av rosten är lättare att komma åt och fixa

 

Sedan hur komplett är den,

vill du ha original look trots A traktor reggat så börjar det bli svårt att hitta delar, men låt inte det avskräcka, vi brukar hjälpas åt att få fram saker här.

 

Klart du skall åka Valp traktor  :wub:

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack :) ja et är klart att jag ska ha enligt mig, men mor är inte helt enig.. är nästan 50 mil bort så frakten kommer nog gå på 7-8k, och att köra den fram och tillbaka från skolan kommer kosta bra mycket i månaden. Jag håller på mitt argument att den är ovanlig och att det är drömmen :P sen så ifall den ska bli "original" så måste jag antagligen skaffa kapell och modda lite. men ja, jag håller tummarna :D

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...