Gå till innehåll

Kättilstorpträffen 13-15 Juli


Gäst Lennie

Rekommendera Poster

Gäst Lennie

Hejsan

 

Vi från Offroaders Kättilstorp vill meddela att idag måndagen den 2 Juli så fick vi tillstånd av försvaret att köra på P4 Kråkberget på våran Kättilstorpträff. Kolla gärna våran site för mer info. Sprid detta gärna vidare.

 

Mvh Lennie / Offroaders Kättilstorp

http://offroaderskattilstorp.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Lennie
Nu var du snabb Lennie! Jag tänkte precis skriva det samma!!!

Hoppas alla som tänkt komma' date=' får lite ny fart!!!!

/Roadkill
[/quote']

 

Snabb är man PDT_Armataz_02_02.gif

 

Det är riktigt skönt att vi har fått tillståndet nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Jaaaaaa.

Det var på kråkberget jag blev frälst förra året. Vi är ett bra gäng pv-jeeps åkare som kommer.Vi kampar vid dammarna.Har planerat att åka tidigt hemifrån på fredagen.

yesPDT_Armataz_02_44.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Johan11

Jag kommer med 20:bilen.

Var uppe med 11:bilen två gånger förra året och det är nog ett fint område med 20:bilen skulle jag tro.

Sen får man ju plats med några på flaket oxå....
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

tro mej jag har prioriterat allt för att komma dit men först lagret på besiktningen sedan vattenpumpen på väh hem från besiktningen och på det en fruktansvärt högt ventilkopstryck det bolmar blårök ur ventilations röret pumpen kommer på torsdag lagret skulle ha bestälts i dag när de var tillbaka på terrängaxel mej jag kom hem för sent, så i dag skall all olja ur motorn och den skall sköljas med disel några gånger sedan byta filter och i med olja och se om trycket släpper i ventilkopan annar så är det bara att riva motorn, summa hinner inte, lädret rensat alltså ingen 120 mils tur innan den 18de då lädret fylls igen, endå har jag prioriterat var enda krona på att få valpen klar till kättilstorp i flera månader PDT_Armataz_02_38.gif snart är allt som går att byta bytt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

jo om det är någon från gästrikland som skall ner så hänger jag gärna på och delar soppa slanten, men annars så får det bli en tur nedöver så fort allt är ok på valpen, : Hasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst putte

Så länge bilen är BESIKTIGAD skattad å FÖRSÄKRAD så får ALLA köra. Mycke viktigt på all jeepkörning att de e som de sa va så en ente tror att de e som de sulle va. Om oklarheter ring annars Mikael Klingstedt 0707-666609. Han kan svara på alla frågor.

 

Hoppas jag.....

 

 

 

Det ska bli roligt att träffa massa folk från furumet. Bara hoppas att det blir ett skitväder innan körningen så det inte dammar så mycke på Kråkberget. Men på träffdagarna så är det beställt vackert väder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Jodå... jag kommer... men utan 11:an, även om det är 30års jubileum så får jag det inte att passa med en lång tur med terrängbilen. Men räknar med att det är gott om folk att åka med PDT_Armataz_02_40.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...