Gå till innehåll

Kättilstorpträffen 13-15 Juli


Gäst Lennie

Rekommendera Poster

Gäst Johan11

Blev tyvärr inte så mycket kort. Ändå hade man två kameror med sig...

 

Finns säkert nån annan som fotat mer. Vet att Rune fotade med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Då var man hemma efter en helg i både Kättilstorp och Varberg. Jag har rundt 300 bilder liggande på brickan, men dessa får jag inte lagt ut för i morgon. Någon film blir det inte då DV kameran la av när konvojen startade på lördagsmorgon.

 

Kättilstorp var bara en ren upplevelse !!! Nästa år BLIR det med egen bil, kosta vad det kostar. PDT_Armataz_02_39.gif

 

Edit:

Skall bli väldigt intressant och höra hur många bilar som besökte träffen. Måste vara en otrolig mängd fordon !

 

 

Andreas.E2007-07-15 20:24:53

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst RyleR
Då var man hemma efter en helg i både Kättilstorp och Varberg. Jag har rundt 300 bilder liggande på brickan' date=' men dessa får jag inte lagt ut för i morgon. Någon film blir det inte då DV kameran la av när konvojen startade på lördagsmorgon.

 

Kättilstorp var bara en ren upplevelse !!! Nästa år BLIR det med egen bil, kosta vad det kostar. [img']smileys/PDT_Armataz_02_39.gif[/img]

 

Edit:

Skall bli väldigt intressant och höra hur många bilar som besökte träffen. Måste vara en otrolig mängd fordon !

 

421 st bilar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Daniel.H.

20070715_215718_DSC00062.JPG

 

Jag vart ju inte med på träffenPDT_Armataz_02_06.gif så jag var tvungen att ta mig en liten tur på en skogsväg för att stilla terräng nerverna lite!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst danneape

Sådärja,, 2 timmar med högtryckstvätten kan göra underverk med underredet på en 20bil,,  ska väll försöka komma under och spola motorrummet åsså nå´n dag,,

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...