Gå till innehåll

cooperfestivalen 2007 10/8


Gäst TG1111

Rekommendera Poster

Gäst TG1111


Full fart hela helgen. Med nattkörning på fredag,

nattkörningen kommer som förra året bli någon typ av orintering och körning är tillåten mellan 21.00 och 06.00

Priset ligger som förra året på 300 kr / ekipage.

Lördag kväll kommer bjuda på Prisutdelning, Live musik,

Eldshow och annat smått & gott!

Mer detaljerad information kommer att komma upp allt eftersom vi planerar så håll er uppdaterade!!

 

Ej ATV vid denna träff

 

http://www.borasjeepklubb.se/

Andreas.E2007-07-23 00:23:58
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Jag har definitivt siktet inställt på att komma! Finns frågetecken i himlen på grund av för mycket jobb, men det SKA gå den här gången.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

TGB11 eller inte beror på om den andra hälften arbetar eller inte. Gör hon det så måste jag ha med barna ner, och då blir det inte med 11:an.

Men kommer ner...det gör jag PDT_Armataz_02_39.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Kommer så klart.

En super rolig fredag med nattkörning.Lördag med körning och party på kvällen.Det fins camping så ta med tält eller dyligt.Vi ses.

MVH Palme.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst monkysa

2 frågor bara:

1. e de många från terrängbil.net som ska komma till träffen

2. ska terrängbil.net ha en sån där "samling" vid grustaget och i sånna fall när??

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Jag kommer också om inget oförskämt inträffar. Nu har jag lyckats hålla mig borta från det där eländet så länge att jag inte längre har nåt försvar! PDT_Armataz_02_23.gif Ska bli jäkligt kul och hoppas många fler kommer så vi kan sprida intresset till andra som inte känner till vår gemenskap här också.

Själv kommer jag med campern, som jag hoppas kunna sova gott i den här gången också.  Vet nån var själva campingen är? Efter vad det verkar har jag ingen radiokontakt färdig tills dess, men det får väl bli till ärtsoppan i stället.

 

Sandgropsmöte måste vi ju ha så klart. Hmmm. Bäst är ju om vi möts där när det är ljust. Före klockan ett på lördags eftermiddag är väl inga i farten igen ändå? PDT_Armataz_02_07.gif
omega24v2007-08-07 14:40:49
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej det skulle vara roligt att träffa er på forumet.

Men Stallarholmen - Borås e ganska långt.

Får hålla mig till Sandlycke i strängnäs.

Ska testa min 1111 med 38.5 i pölarna.

Hade pickisen i Rimbo testadeTSL däcken mycket bra grepp i dom......PDT_Armataz_02_06.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa

 

Sandgropsmöte måste vi ju ha så klart. Hmmm. Bäst är ju om vi möts där när det är ljust. Före klockan ett på lördags eftermiddag är väl inga i farten igen ändå? PDT_Armataz_02_07.gif

 

Klockan ett (13:00) då asså' date=' ska sätta telefonen på alarm då[img']http://www.terrangbil.net/_forum/smileys/PDT_Armataz_02_05.gif[/img]!!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Daniel.H.

Ja jag säger det samma! vi ses pojkar! och flickor kanske!? ja det ska bli skoj att rasta sexhjulingen i borås! sova skall det troligen göras på flaket med en press rakt över haha någon som vet kört tiderna?? det står ju mellan 21-06 men lördag och söndag????

sen en fråga till ni som vet villken kanal på 27mhz bandet skall användas eller brukar användas på träffarna!?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

sen en fråga till ni som vet villken kanal på 27mhz bandet skall användas eller brukar användas på träffarna!?

 

Inget hinder att vi som är på Terrängbil.net bestämmer oss för en kanal. Sedan kan man ju hoppa mellan olika om det är så. Blir gärna fort fullt på stora träffar.

 

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Daniel.H.

hmmmfe nu va det som så att jag stod och höll i en radio med autosökning när en vis erik ringer och säger -för tusan köp ingen jag har en plan! haha

och snål!? jag fick denna nästan gratisPDT_Armataz_02_02.gif men en med auto scaning blir det va det lider det lovar jag! för övrigt kan jag medela att jag har 3 27mhz radios nu hahaha två handradio me, och dom var inte dyra heller hohoho
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska åka dit jag me. Fast de blir å slita på gummit utepå skorna. Badade med bilen "lite" för mycke på Häggum. Nada bromsar kvar. Knappt att dom tar på tredje pumpet. Inte mycke å åka med då. Kanske skulle försöka få igång min kamera till träffen. Skulle ju för en gång skull kunna ta lite kort själv. Vi syns.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...