Gå till innehåll

cooperfestivalen 2007 10/8


Gäst TG1111

Rekommendera Poster

Gäst Daniel.H.

an av mina alednigar till att inte åka till häggum, var där med min willys jag hadde, då med ny renov bromsar fram (trummor) när jag kom hem vart bromsarna slut! det gick på nitarna igen!PDT_Armataz_02_31.gif där efter blev det skivor! nu har man sex trummor HUGA!PDT_Armataz_02_18.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer nog också till Cooperfestivalen, om valpen håller hela vägen.

Hur är det med boendet där, finns camping (tältplats inklusive tvätt, dusch och matlagningsmöjligheter) i närheten eller ska man försöka hitta vandrarhem?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Välkommen in i familjen, serru. Familjärt snack är inte med avsikt att stänga nån ute. För min del är det synd jag inte såg Calles post innan jag åkte, men torsdag kväll höll jag och Daniel.H på med CB-radio till 12-tiden och fredag eftermiddag var det en hel del annat som upptog min tankeverksamhet...

 

Beträffande campingen höll jag själv till i min camper, Daniel och hans codriver sov under en press riggad som ett tält på flaket, många sov i husvagnar och en del i genomblöta tält. Några sov förmodligen i bilarna, jag tror ägaren av en helkaross 13 bland annat. Det var ont om vågrät plats för tex mig som behöver kunna rulla undan från campern utan att det skumpar. Campingplatsen bjöd på enklaste formen av bekvämlighet, en bajamaja. Den var visserligen inte på nåt sätt grisig, men den luktade ungefär som bajamajor gör. Själv är jag egentligen av det bekvämare slaget, vilket inte innebär att jag inte kan tänka mig enklare logi, men jag hade gärna haft en större camper med egen toalett och dusch. Såna här tillställningar tenderar att göra förare och passagerare skitiga. Men det finns ju i viss mån en charm med enkelheten kring träffarrangemangen.

 

Arrangören gjorde vad de kunde för campingarrangemanget, för de har inte tillgång till nåt bättre ställe för den delen av verksamheten. Platsen vi var på tillhör egentligen FMCK och lånas såvitt jag förstår ut till jeepklubbarna när det behövs.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...