Gå till innehåll

Höstträff på Trandum 2007


Gäst Andreas.E

Rekommendera Poster

  • 1 month later...
Gäst Andreas.E

Nu är det inte allt för länge tills det blir träff på Trandum. Till helgen som kommer skall jag ut och reka nya områden som vi kan köra på, samt tänka ut lite kluriga aktiviteter som jag hoppas blir spännande.

 

Jag har nu fixat ledigt hela helgen och kommer på plats tidigt på fredagen, och stannar helt ut till kvällen på söndag. Radio sitter i bilen, ny sovsäck är inköpt, och den nya fotogenkaminen ger värme som bara det. Detta skall bli en fin träff!!

 

Vilka fler kommer ?

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjælv så landar jag med flyg på gardemoen imorgon fredag,då ska jag ta mig en svæng førbi och kolla læget vid trandum ,innan jag far hem.Jag satsar på att åka dit på træffen redan på fredag .Før på søndagen ska jag ut och flyga igen och då passar det ju bra att trandum ligger granne med gardemoen.Jag sparar in en extra resaPDT_Armataz_02_23.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack ,Jag ska tänka på det till nästa gång,för jag fick faktist tillkalla starthjälp till volvon(855 glt) ty 2 veckor på parkeringen tömde mitt batteri.PDT_Armataz_02_13.gif

Sitter här hemma och funderar på om jag ska köra på boggerdäcken till trandum (20 mil enkel resa) eller orginalpuckarna,för att skifta till 38,5" bogger när jag kommer fram.Båda typerna dånar lika mycket i 90 knyck om man ser till den totala ljudupplevelsen,motorvarv m.m.Orginalarna är ju sparsammare med bränslet. Kanske en bagatell, tanka får man ju göra ändå.PDT_Armataz_02_19.gif

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte lenge igjen nu...  PDT_Armataz_02_07.gifPDT_Armataz_02_07.gifPDT_Armataz_02_07.gif -naturgas- varmare monterat och testad. 25+g efter en kvartPDT_Armataz_02_08.gif nå står teppen och lite smått igjen. 

 

jobbar fredags kveld och kommer sent....ni skall nog se mig komma..PDT_Armataz_02_11.gif

cato2007-09-27 21:07:37

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Då har jag varit och rekat på Trandum, i regn o rusk. Hittat många nya områden som skall undersökas med bil PDT_Armataz_02_39.gif. Fortsätter vädret som det gör idag blir det väldigt blött kan jag säga, dom små "pölarna" som vi körde igenom sist, liknar mer på hav nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådärja,,

Barnvakt ordnad, packning får ombesörjas under veckan så vi kommer iväg vid lunchtid på fredagen,

Ska bli gott med gröna bilar å lägereld till helgen. PDT_Armataz_02_02.gif

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp,, vi e tre bilar från edsvalla,,

sedan kanske mattias från norsbron ska med, eller??

Han fick nog blodad tand i bjurbäcken när vi fick släpa runt även honom,, PDT_Armataz_02_07.gif

Parkeringen är ju stor så det blir nog inga problem med plats,,

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...