Gå till innehåll

TGB 11 Pick Up


Gäst Beau

Rekommendera Poster

Hej!

Det måste vara Sten-Åke Gustavsson du menar. Han handlade med Volvojeepar i säkert 20 år. Jag jobbade hos honom i många år ( läs nästan uppväxt där). Tyvärr gick han bort för några år sedan, alldeles för tidigt. Jag har väl rätt bra koll på bilar som byggdes om b.l.a många helt nya C202 med tygtak som byggdes om till pickuper med tak över föraren. Han köpte även många 912:or och suggor, startjeepar och kapell 903:or från försvaret. Mycket såldes reoverat men mycket gick till reservdelar också.

/ Jens
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp,Sten-åke hette han,tråkigt å höra att han gått bort,han va en reko figur...Min bil hade regnr som börja med bxx,sen tror ja den hette 266,eller226...ljusgul c-303 såld civil till Amu som körde ut alkisar på skogsjobb,men den hade max gått på dammiga grusvägar,tills ja tog över den,haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Hej.

Kan se her i lanket at man skriver om Sten-åke Gustavsson. Er der nogen der ved hvad der blev af alle de biler der stod hos ham efter han er gået bort?PDT_Armataz_02_06.gif

 

Hilsen JP
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...