Gå till innehåll

Sugga Monster


Gäst Henkish

Rekommendera Poster

Gäst Henkish

20061013_204824_sugge_5.JPG

Var tvungen att visa min nya sugga 697-någon som har lite orginalgrejjer liggande såsom:Antenner-orginalsäten-Ratt-Bakre Kofångarskydd.

Hör gärna av Er.

 

Mvh Henrik
omega24v2006-10-14 18:24:03
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det samma bil som hade ett noshörningshorn på huven? Jag försökte köra där den hade kört, med valpen......Lyckades dock inte helt, men man kan inte alltid lyckas heller....

 

//jocke
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Hej och välkommen hit! Grym kärra, suggan är nåt av det mest robusta man kan ha tammejtusan. Försvaret och Volvo byggde en rod i terrängutförande på 50-talet... smiley1.gif

 

Du får ursäkta, men jag editerade din första post och grejade så bilden visades direkt i posten. Bra va?! smiley4.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E
Försvaret och Volvo byggde en rod i terrängutförande på 50-talet... smiley1.gif

 

Ahhhh... det är ju just det som gör den så otroligt vacker.... *nej_jag_har_inte_druckit*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Henkish
Hej och välkommen hit! Grym kärra' date=' suggan är nåt av det mest robusta man kan ha tammejtusan. Försvaret och Volvo byggde en rod i terrängutförande på 50-talet... [img']http://www.terrangbil.net/_forum/smileys/smiley1.gif[/img]

 

Du får ursäkta, men jag editerade din första post och grejade så bilden visades direkt i posten. Bra va?! smiley4.gif

 

Tackar, blidde bara så när jag la opp den..Sa mannen till pigan..

Go och skön helg allihopa.

 

Mvh Henkish
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg en sugga i närbild förut en gång, och det verkade ju vara rejäla grejor, vad jag minns så var det mycket grövre axlar än på min tgb, men å andra sidan var ju allt stort större desto längre tillbaka i tiden man gårsmiley2.gif Gillar att jämnföra saker så det skulle va kul med lite siffror som, längd bredd axelavstånd höjd vikt mot tex en 11:a som är det stabilaste jag någonsin har kört hitills.. Men som det verkar så kan man ju slänga på hur stora hjul som helst utan att nåt går åt H på en sugga, samma sak gäller hästar och vrid i motorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Henkish

Såg en sugga i närbild förut en gång' date=' och det verkade ju vara rejäla grejor, vad jag minns så var det mycket grövre axlar än på min tgb, men å andra sidan var ju allt stort större desto längre tillbaka i tiden man går[img']http://www.terrangbil.net/_forum/smileys/smiley2.gif[/img] Gillar att jämnföra saker så det skulle va kul med lite siffror som, längd bredd axelavstånd höjd vikt mot tex en 11:a som är det stabilaste jag någonsin har kört hitills.. Men som det verkar så kan man ju slänga på hur stora hjul som helst utan att nåt går åt H på en sugga, samma sak gäller hästar och vrid i motorn.

 

Finns en lista på orginalmått på forumet under fakta sugga(raptgr etc), som sagt orginalmåtten, det kanske dock inte gäller min för där är det mesta överdimensionerat för att tåla lite tuffa tag. =0)

 

Mvh Henkish, ps på onsdag ska den besiktas...spännande..smiley5.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Henkish
Jaha' date=' då förstår jag. Har du fått byta ut mycket? Lycka till med besiktningen[/quote']

 

Nja, jag köpte den som den ser ut-som tur är så hjälper mig den förra ägaren att få ordning på den inför besiktningen-gott att det finns redigt folk som hjälper en annan.smiley2.gif

 

Mvh Henkish
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Henkish

Skönheten bisiktades igår-tyvärr en övernitisk herre med nya byxor som tittade på den-förvisso rätt så bra att man fick en åtgärdslista-snart på banan med andra ord!!

=0)

Mvh Henkish
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Trist, men var det tunga grejor kan det ju vara bra att få dem ordnade. Mindre skoj om det kostar PENGAR så klart, men det beror ju lite på hur du köpt den utav förra ägaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Henkish

Nja-var lite smågrejer såsom bromsrör,hstighetsmätare o lita annat lull lull, men faktum är att jag ändå är glad för nu får vi en åtgärdslista, Tack ändock för sympatierna =0)

smiley20.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...