Gå till innehåll

Sugga Monster


Gäst Henkish

Rekommendera Poster

Gäst H.Hansen

 Det där kan man kalla KOFÅNGARE smiley4.gif , men vad jag kan se av bilden så borde det gå att blästra och lacka om, den ser inte krokig ut men det är svårt att bedömma av en bild, kanske den är för hårt angripen av ordet vi nte vill höra ROSTsmiley35.gif huu det käns att bara skriva det tyvär har jag ingen kofångare åt dej men lycka till om jag ser någon som vill sälja delar så tipsar jag dej mvh Hasse smiley20.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Henkish
 Det där kan man kalla KOFÅNGARE smiley4.gif ' date=' men vad jag kan se av bilden så borde det gå att blästra och lacka om, den ser inte krokig ut men det är svårt att bedömma av en bild, kanske den är för hårt angripen av ordet vi nte vill höra ROST[img']http://www.terrangbil.net/%5Fforum/smileys/smiley35.gif[/img] huu det käns att bara skriva det tyvär har jag ingen kofångare åt dej men lycka till om jag ser någon som vill sälja delar så tipsar jag dej mvh Hasse smiley20.gif

 

Tack-denna e inte min, bara så ni skulle se vad jag är ute efter!

 

Mvh Henkishsmiley1.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst vbkarlsson

fy fan va tvär grymm.. kompisen har den suggen med skogsmaskinhjul som låg utre på blocket för ett tag sedan..'

 

den hade vi även när vi körde över min gammla vw caddy...

 

får man fråga va du gav för den?

 

 

MVH Viktor
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Gäst ROADKILL

Jag kanske ska svara för Henkish räkning: Det är en servo som satt på scania på 70 talet. vet ej modell... 44" fram däcken flyttar sig snällt med denna, även sten och stock som råkar ligga emot däcket...

/Roadkill
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
Gäst TMT's

är det inte Andreas gamla sugga?

 

 

beträffar grovleken så ja dom är sakpligt grova men går ju även de sönder också om man vill.

axlarna sitter på dåtidens terränglastbilar, samma på TL22, TL11, TL12, lite små prylar som skilljer mest, men innehållet är mer eller mindre lika (skiljer lite utväxlingar o dyl)

 

sen är drivlinan oerhört lik dodge weaponcarrier, motor, låda, axlar ser snarlikt ut. suggan är ju mer en kopia av dodgen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla upp bje järn å metall i Nossebro,dom har 2 suggor stående i skogen,halvvrak,men minns ja rätt så fanns kofångaren kvar på bägge,värt å koilla...finns nog mer du kan behöva  på dom..lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,igen..var på BJE idag,tyvärr så var suggorna helt slaktade numera,de blir pressen nästa,allt som kunde användas är bortplockat...tyvärr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...