Gå till innehåll

13 skåp till vad????


Gäst Daniel.H.

Rekommendera Poster

Gäst Daniel.H.
Den här killen sitter inte still! Jag kommer förbi och inspekterar nån gång i veckan' date=' Daniel.[/quote']

 

du är varmt välkommen! får du med dig en diesel tank me så blir jag jätte gladPDT_Armataz_02_05.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst FormerMazda

Ibland nästan ångrar man sitt husköp när man ser sånna här byggloggar.

Men å andra sidan så i en lägenhet har man ju ingenstans o vara när man själv ska bygga sig en camper. Så om några år, då! Dååå! PDT_Armataz_02_11.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Daniel.H.
Ibland nästan ångrar man sitt husköp när man ser sånna här byggloggar.

Men å andra sidan så i en lägenhet har man ju ingenstans o vara när man själv ska bygga sig en camper. Så om några år' date=' då! Dååå! [img']http://www.terrangbil.net/_forum/smileys/PDT_Armataz_02_11.gif[/img]

 

hehe ja du anders frågan är ju vem som är mest avis PDT_Armataz_02_01.gif

jag hadde nog helst av allt suttit i din sits tjej hus och tgb intresse PDT_Armataz_02_02.gif när huset börjar passa dig kommer ungar. vavava sa ja nu!? jag menar bygga camper!

sen har du ju alltPDT_Armataz_02_05.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Daniel.H.
Den här killen sitter inte still! Jag kommer förbi och inspekterar nån gång i veckan' date=' Daniel.[/quote']

 

ring innan du kommer ut! imorgon ska jag på speedvay i vetlanda och ikväll har jag kopplat in lampor på kolegans lastbil inget vettigt gjort på campernPDT_Armataz_02_14.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...