Gå till innehåll

Ärtsoppeträffen


Gäst TG1111

Rekommendera Poster

2007-09-14 - 15

Ärtsoppeträffen

Borås Jeepklubb hälsar välkommen till Ärtsoppeträffen.

Fredagkväll körs nattorientering och bjuds på nygräddade pannkakor.

Lördag så är det tipsrunda och frikörning och så bjuds det på rykande het ärtsoppa.

träffavgift är 200:-/fordon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

joo de e bra. fick ju hjälpa portalpalme med att flytta fördelningslåda, kolla olja i portalerna (kollade bara på när han gjorde det... PDT_Armataz_02_11.gif ) sen så fick man ju hjälpa tilla tt koppla combicampen, hur svårt de nu va...PDT_Armataz_02_10.gif japp på fredag blir de action PDT_Armataz_02_03.gif ledig från skolan och allt PDT_Armataz_02_05.gif.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E
Det blir mycket trevligt att träffa sina tgb vänner igen.Skälv åker jag dit på fredag ca 9:00 skall snittsla tippsrundanPDT_Armataz_02_03.gif.Vi ses

 

Har hört att Rune (Jeep) tycker att tippsrundan är lite för enkel' date=' både körning och frågor [img']http://www.terrangbil.net/_forum/smileys/PDT_Armataz_02_11.gif[/img] 

 

Nejdå... ni som drar på Ärtsoppeträffen får ha en strålande träff. Skall sitta och vänta på både bilder och historier PDT_Armataz_02_44.gif

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Fredrik L

Passar på att presentera mig här.

 

Fredrik heter jag, ett intresse för terrängbilar har jag haft ända sedan jag fick ratta diverse fordon som liten pojk när jag var med far som jobbade på miloverkstaden LV6.

 

Min bror Daniel L har länge hållt på med terrängbilar och har genom året tjötat på mig att jag borde skaffa något att leka med, men det har aldrig känts som rätt läge ekonomiskt, socialt m.m.

 

För ett par veckor sedan undrade Daniel om jag skulle hänga med på Cooperfestivalen och det gjorde jag på Lördagen, väl där träffade jag Rune, Andreas, Johan, Daniel H mfl och vi hadde en väldigt kul dag i skogen.

Då väcktes tankarna om att skaffa en tgb igen men så var det det där med rätt läge, när är det egentligen rätt läge tänkte jag då och började spana runt lite efter en 13 aluzinkare med helkaross.

 

För att göra en lång historia kort så kommer jag och tjejjen att göra er sällskap på lördag.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Angående tipps rundan så skulle jag kunna lägga en svår slinga. Men så finns det ju de som inte åker portal bil och dom bilarna skulle nog bli lite buckliga.Det var en nissan med på coopers nattorigentering den var rak i plåten när dom startade.När jag såg den dagenäfter så var den buckig lite här och där. Vill man ha lite tuffare körning så kann jag rekomendera fredagens nattorigenteringPDT_Armataz_02_43.gif.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Daniel.H.

SNYFT!!!! jag vill me till ärtsoppeträffen!!!!! men tyvär är det  kräfftskiva i helgen :) får börja lördagen med att svetsa camper ben och använda hi-liften jav van på cooper :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blir mycket trevligt att träffa sina tgb vänner igen.Skälv åker jag dit på fredag ca 9:00 skall snittsla tippsrundanPDT_Armataz_02_03.gif.Vi ses

 

Har hört att Rune (Jeep) tycker att tippsrundan är lite för enkel' date=' både körning och frågor [img']http://www.terrangbil.net/_forum/smileys/PDT_Armataz_02_11.gif[/img] 

 

 

Det dära me frågor så tkr ja att dom e lite svåra... gissa vem som gjort dom PDT_Armataz_02_05.gif svåra o svåra... de beror ju på hur allmänbildad men e!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja då var man hemma igen smått trött efter nattkörningen och en heldag idag, men jag har haft riktigt skoj och fick till och med ett pris även om det var jumboplatsen i nattkörning hehe.

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...