Gå till innehåll

Ärtsoppeträffen


Gäst TG1111

Rekommendera Poster

Bjuder på lite bilder här då!

 

 

P9150105.jpg

Han verkar ha gott självförtroende iaf...

 

P9150107.jpg

Rune börjar dra, men de händer ingenting... jag stog iofs på högerdäcket o snurra lite på de... men bilen väger nog för lite för att orka trycka sej själv mot marken...

 

P9150109.jpg

Kopplar på Kristian också. Men nej. *****s 11 har beslutat sej för att stanna nere i hålet.

 

P9150114.jpg

En sån ska man ju sätta i suzukin rolleyes.gif

 

P9150118.jpg

Daniel kom och fick vincha upp *****.

 

monkysa2007-09-16 19:58:59
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Daniel.H.

hu aj aj aj aj såååå gärna jag hadde velat vara med!!!! riktigt fina bilder!!! hoppas på typ annandagsträffen annars blire la nästa år. och hoppas "campern" är klar då iaf så det går att sova i den... så sugen på jeepträff nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Daniel.H.

ja då var man hemma igen smått trött efter nattkörningen och en heldag idag' date=' men jag har haft riktigt skoj och fick till och med ett pris även om det var jumboplatsen i nattkörning hehe.

 
[/quote']

 

vad fick du för pris? nyfiken PDT_Armataz_02_05.gif 

ni ser ut att hafft det skoj! när är nästa träff man bör åka på ?

är det annandagen???
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe jo det var en varm tröja, termos med kaffe och en burk köttgryta ifall jag skulle fastna ute i skogen, åså en lite diodlampa medPDT_Armataz_02_11.gif

 

fast rune och johan får inte smaka på grytan för johan tappade bort sin lapp och rune lämnade inte in sin, och då var det bara jag kvarPDT_Armataz_02_44.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

daniel va bäst (fast åt fel håll)

Nästa träff som bjk arangerar e annandagen som även i år är den 26/12 de e konstigt... alla andra träffar är på olika datum varje år, men inte den ... knepigt

PDT_Armataz_02_10.gif  fast då e de ju ingen nattorientering.
monkysa2007-09-16 22:32:30
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Fredrik L testar vad hans nyinköpta 13 klarar av

Ärtsoppeträffen_070915_008_11.jpg

 

Daniel L

Ärtsoppeträffen_070915_013_33.jpg

 

Johan

Ärtsoppeträffen_070915_016_88.jpg

 

Johan

Ärtsoppeträffen_070915_011_55.jpg

 

En specialare med Bogger 38,5

Ärtsoppeträffen_070915_017_66.jpg

 

En bild för Monkysa, Suzukin tar sig fram där TGB-bilarna fick vända PDT_Armataz_02_15.gif

Ärtsoppeträffen_070915_005_44.jpg

 

 

Mvh Rune M
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår om du körde fast där i mina spår. PDT_Armataz_02_11.gif Jag höll på där ett bra tag å grävde innan jag fick ge upp å blev uppdragen av en Unimog.

 

Jo' date=' dom sa det... Efteråt! Då var det ju så dags[img']smileys/PDT_Armataz_02_07.gif[/img]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni verkar ha haft kul, pojkar. Jag siktar på Älgaköret (6/10???), men i ärlighetens namn tror jag inte jag hinner till den heller. Hoppas det blir nåt mer i slutet på oktober eller under november, för jag orkar inte vänta till annandan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...