Gå till innehåll

Ränneslätt 2008


Gäst Chrille

Rekommendera Poster

Igår hade NSOR sitt årsmöte och en av punkterna var naturligtvis ränneslätt. Det ser bra ut för i år med allt vad det innebär, tyvärr har vi ej möjlighet att köra träffen sista helgen i Maj som man är van vid utan datumet vi jobbar mot är midsommarhelgen!! Jag har påbörjat operation övertalning här hemma nu så får vi se hur det gårPDT_Armataz_02_40.gif Hur som haver, om ca en månad har vi uppföljningsmöte om just rännet för jag var nog inte ensam om att behöva fråga lite hemma först innan jag kunde säga om jag kan hjälpa till eller inte PDT_Armataz_02_11.gif 

 

En annan grej som dök upp är vår hemsida, (NSOR's) Den är inget vidare och vi söker efter någon som mot en liten summa penagr vill bygga om och driva den. Finns det något intresse från någon av er här PM'a mig så kan vi diskutera vidare. 

 

MVH

Chrille
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
Gäst ErikC304

Jag och Daniel planerar att pallra oss dit. Jag måste kolla mer om informationen kring träffen, för jag har inte hittat en bokstav på NSOR:s hemsida, men är det fler som kommer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst marcus!

i tidningen 4wheeldrive står det. den ska vara på midsommarhelgen, fast inte på det vanliga körområdet.marcus!2008-05-23 12:57:52

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Chrille

Träffen är under midsommarhelgen, jag ska härja lite på dem så att mer info kommer ut på "hemsidan"!

 

/Chrille
Chrille2008-05-23 13:05:39
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Har för mig det stod nåt om nåt bokat band och festligheter. Får kolla i bladet igen, men det börjar bli dags att ringa ansvarig så jag ska göra det ikväll. Återkommer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Gäst Ake64

Jag hittar fortfarande ingen info på NSOR:s hemsida.

 

Är det någon här som vet några detaljer?

 

Tex:

Tider?

Ev kringarrangemang.

Mat?

Camping?

 

mvh Åke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Ake64

Jo jag har varit där också och hittat lite info, men hur brukar det va med käk tex. Brukar det gå att köpa eller blir det att ta med snuskburken? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst pv-jeep

Tänkte ta me ett stort partytält iaf där vi härifrån kunde samlas under å dricka rusdryck och käka på kvällarna. Tar ev me en stor grill men det hade ju vart roligt att veta hur många som ska åka dit?? Verkar inte vara så många från Bjk som åker men man kan ju ha fel.. Mvh D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Bra Daniel, ingen ide att sitta å vänta på slöhögar som inte får tummen ur... Jag ska kika där jag med, så att jag äntligen får den info jag behöver. Av en händelse fick jag telefon häromdagen av en herre i NSOR i ett helt annat ärende och han menade att det kommer bli körning som planerat, men om det är så torrt i markerna som det är nu finns det risk för inställning. Med lite tur räcker det med en brandsläckare i varje fordon, nåt som vi propagerat för här förut att man bör ha ändå. Jag föreslår härmed envar att pallra sig iväg och inhandla en släckare innan Ränneslätt! Så rioskerar man inte att man inte får köra av DEN anledningen i alla fall när man kommer dit. Finns tex på Jula.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst pv-jeep

Vi åker från Scania Viared kl 1200 om någon vill hålla oss sällskap på fredagen så det ä bara att hänga på så blir det lite grönare på vägen. Mvh Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst lunden

Vi kommer att åka en 11 och en 13 bil från södra stockholm tidigt fredag morgon... Vi kommer dessutom ha lite andra i sällskap, någon jeep på trailer mm...

 

Mvh

Lasse Lunden

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...