Gå till innehåll

Höstträff på Trandum 2008


Gäst Andreas.E

Rekommendera Poster

Gäst Andreas.E

Från fredagen den 10. oktober till söndag 12. oktober arrangerar HMKF-Romerike höstträff på Trandum.

 

Mer information kommer så fort det läggs ut på HMKF PDT_Armataz_02_02.gif

 

 

Terrängbil.net kommer denna gången att arrangera flera

tävlingar för våra medlemmar under träffen, med priser!

 

Hill-climb (Lördag förmiddag)

Denna blir genomfört i två klasser.

1. Två axlar

2. Tre axlar

REGLER

Det är inte tillåtet att använda diffar i denna tävlingen. Om fordon över 3,5ton önskar att deltaga i tävlingen gör vi en klass för den typen. Backen blir krävande, och jag räknar inte med att någon kommer till toppen. PDT_Armataz_02_01.gif

 

Kvällsorientering (Fredagskväll)

Denna genomförer vi på fredag kväll. Det blir totalt 15 kontroller plasserade på olika platser på körområdet, kartor delas ut.

REGLER

Vi kommer att genomföra denna på tid. Vinnaren kåras genom antalkontroller man loggar, och genomförd tid. Samtliga kontroller skall avbildas vid sidan av fordonet. Du väljer vilken sida du önskar plassera fordonet/kontrollen på. Samtliga fordon måste vara tillbaka vid lägret absolut senast kl 22:45 då körområdet stänger 23:00

 

Trail (Lördag eftermiddag)

Blir en enklare lösning där du skall föra ditt fordon genom två olika banor (Svåra banor). Det gäller att inte välta eller beröra portarna. För att göra det hela lite svårare plasseras det en behållare med vatten i bilen, denna kommer att vara öppen i toppen. Den som tar sig rundt med flest pluss poäng och mest vatten i behållaren vinner.

REGLER

Det ges 1 minus poäng för varje port som berörs. Vidare ger varje passerad port ett pluss poäng. Det gäller att ha mest vatten i behållaren vid målplassering.

Viktigt!!!

Vi skall ha det kul... så det är inte det mesta av regler PDT_Armataz_02_11.gif

 

Andreas.E2008-05-25 00:08:53

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

 

  • Hill-climb (Lördag förmiddag)
    Denna blir genomfört i två klasser.
    1. Två axlar
    2. Tre axlar

    REGLER
    Det är inte tillåtet att använda diffar i denna tävlingen.
     

 

 

Hur gör man om man skulle  lyckas komma dit med valpen' date=' lite svårt att kopla ur diffen på den [img']smileys/PDT_Armataz_02_06.gif[/img]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

he he he det var menat på 11/13/20 bilar.... Men det kan vi diskutera närmare träffen, eller för start hur vi skall göra det mer exakt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Gäst Esten Antonsen

Høsttreff på Trandum 10-12/10-08.PDT_Armataz_02_02.gif

Kjøretillatelsen er i ordenPDT_Armataz_02_03.gif

Treffavgift er som før 50 kr pr bil,kun kontant betalingPDT_Armataz_02_02.gif

Framvisning av medlemskort!PDT_Armataz_02_07.gif

husk å les innformasjonstavla ved innskjekking.PDT_Armataz_02_10.gif

Alle biler skal innom innskjekking.PDT_Armataz_02_11.gif

Det blir kiosk salgPDT_Armataz_02_03.gif

Ønsker dere velkommene til treff på Trandum!PDT_Armataz_02_11.gif

For styret i hmk romerike Esten AntonsenPDT_Armataz_02_01.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst Andreas.E

23 dagar kvar PDT_Armataz_02_43.gif

 

Hur många är det som tänker komma från Terrängbil.net. Skall fixa lite med tävlingarna så det är bra och veta hur många kartor och liknande jag skall printa ut. För att inte nämna premier!!!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Vi har med oss tre 1111or frås Borås.Min,Rikkinens och pierres.Det blir som jag skrev förut att bilarna får åka släp upp.Avresa tidigt på fredag från Borås.

 

Palme
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm, jag funderar och funderar. Vill dit, men vill inte ha bilen med denna gång. Finns det nån sittplats över hos nån entusiast? Och hur sker transporten av förare och passagerare under det att leksakerna färdas bekvämt på sitt lastbilsflak?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Bollebygdarn
23 dagar kvar PDT_Armataz_02_43.gif

 

Hur många är det som tänker komma från Terrängbil.net. Skall fixa lite med tävlingarna så det är bra och veta hur många kartor och liknande jag skall printa ut. För att inte nämna premier!!!

Låter som en väldigt trevlig träff, någon som vet hur många mil från Götet?

/Kjell
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E
Jag kommer om jag hittar dit mvh d

 

Från din sida av världen är det ganska så enkelt PDT_Armataz_02_02.gif E6 hela vägen mot Oslo' date=' så vid Tusenfryd fortsätter du bara till höger på E6 mot Trondheim/Gardermoen.

 

Eller se på följande beskrivning

http://maps.google.com/maps?f=d&saddr=G%C3%B6teborg&daddr=Trandum,+Ullensaker,+Norge&hl=no&geocode=&mra=pe&mrcr=0&sll=58.33665,10.740335&sspn=4.412976,11.206055&ie=UTF8&ll=58.955674,11.348877&spn=4.335691,11.206055&z=7

 

Låter som en väldigt trevlig träff' date=' någon som vet hur många mil från Götet?

/Kjell[/quote']

 

Enligt kartan som är med i denna posten, så är det rundt 34mil

 

Andreas.E2008-09-18 08:03:23

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...