Gå till innehåll

Höstträff på Trandum 2008


Gäst Andreas.E

Rekommendera Poster

Gäst Andreas.E

Så... då var träffen över!

Bilen är urpackad sedan ett par timmar tillbaka.. dom sista timmarna har det blivit lite tv. Vill tacka alla som var med på träffen. HMKF-Romerike som arrangerade. Alla som var med på tävlingarna!

 

Skall lägga upp lite bilder från träffen i morgon. Klart slut från en trött Andreas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Ja här är en ganska så slut palme.Vilken kanonträff strålande solsken lördag och söndag.För mig som förstagångsförare på trandum så blir man inponerad av områdets storlek och variation.Det enda jag inte riktigt tyckte om var alla dessa värn.Lite luriga blir dom när man kör upp för en brant backe och precis på krönet har dom gävt ett jätte hål.Men jag klarade mig från djupdykningar i alla fall.

Ett stort tack till Andreas som lotsade runt oss på området.Tävlingarna var mycket uppskattade speciellt origenteringen.Man körde ju runt som en yrhöna i början men efter en stunds körning fick man lite koll på kartan.Ja tack för en jätte kul helg mvh Palme.

 

 

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst danneape

Ja,, här sitter man på jobbet å hade även jag en trevlig träff i helgen på trandum,,

Trots att jag ingen tgb hade,,

Men till vårträffen så,, PDT_Armataz_02_02.gif

Verkade som även sörlänningarna hade skoj,, ? PDT_Armataz_02_43.gif

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa

Ja, det var väldigt bra alltihop. Väder, körområde, människor mm mmPDT_Armataz_02_02.gif. Orienteringen var lite väl knepig tills leklusten blev för stor för en tgb förare och vi av ren tur hittade 5 kontrollen, eller om det skulle vara 3:an...PDT_Armataz_02_10.gif  Men det var kul endå PDT_Armataz_02_44.gif Vore kul att få se lite bilder om någon fotat PDT_Armataz_02_03.gif 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst pv-jeep

Jag vill tacka alla som gjorde denna helg till en fantastisk tgb weekend. Träffat många underbara likasinnade och roliga personer.. Ett jätte tack till Andreas och Marie ??? (minne som en hamster)PDT_Armataz_02_15.gif

Mvh Daniel
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...