Gå till innehåll

Veckans Värsting!!!


Gäst Lasse

Rekommendera Poster

Gäst Lasse

Hej!

 

Tänke prova på att lägga ut Veckans Värsting... Tanken är att vem som helst lägger ut ett svar här i tråden på värsta, bästa, tokigaste eller dummaste man sett/hittat på nätet.

 

Denna vecka/dag går "priset" till några Piteåbor!

 

husvagn.gif

 

Eller vad sägs om 2 män från Piteå som greps för rattfylla - på en gräsklippare! Som drog en husvagn, och inne i husvagnen hade 5 personer full fest... PDT_Armataz_02_07.gif

 

Läs hela artikeln HÄR

 

Trevlig helg

 

/Lasse
Lasse2008-06-07 17:51:18
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Karl XI

Det va inte illa. 400 000 tusen på en vecka

Käns som en stadig års inkomst för dom flesta

Man är i fel branch kan man tycka

 

Mvh Arnberg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Lasse

Hej, här kommer mitt bidrag:

bengt-%E5ke.jpg

 

Denna vecka går mitt pris oavkortat till dumhuvudet på arbetsförmedlingen i Ronneby! PDT_Armataz_02_13.gif

 

Sedan snart 1 vecka ligger 60-årige Björn-Åke Petersson från Kallinge isolerad på infektionsavdelningen på Blekingesjukhuset.

 

I tisdags krävdes hans närvaro på arbetsförmedlingen!!! PDT_Armataz_02_16.gif

 

- Handläggaren accepterade inte ens min doktors intyg, säger han.

 

 

Mvh /Lasse
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Ja man kan ju bli tokig på myndigheternas maktmisbruk mot de som är svaga och verkligen sjuka. Samt andra som kommer i kläm och ena föräldren lär flytta över hela sverige, och bara SKALL lämna familj med eventuella barn och ha dubbelt boende med allt det innebär

För jäkligt att man måste vända sej till media för att saker skall ordna sej för de som kommer i kläm som Björn-Åke Pettersson med flera PDT_Armataz_02_04.gif

 

Ok att de kräver att man skall medverka och göra som de tycker om man är helt frisk, och verkligen söka jobb innom rimliga gränser.

 

Hm kanske lite hårda ord men jag blir så förbannad när jag hör eller läser om folk som de jäklas med på detta vis trots sjukdom och helt uppenbara själ att inte kunna delta PDT_Armataz_02_38.gif

Ja tillbaka till ämnet

 

JO Jag kan verkligen hålla med om att denna arbetsförmedlare är veckans pucko PDT_Armataz_02_41.gif

H.Hansen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Lasse

Hej!

 

Jag blir också så f#rbannad när man sparkar på de som redan ligger! PDT_Armataz_02_13.gif

 

Efter 63 år tillsammans tvingades ett par i Småland att bo åtskilda, eftersom den 90-årige mannen enligt kommunen inte hade tillräckligt stort vårdbehov för att få flytta in bredvid sin hustru på vårdhemmet i Broaryd i Småland.

Men länsrätten tyckte annorlunda och ansåg att Arvid Andersson skulle få flytta till hemmet. Det beslutet överklagades av socialnämnden i Gislaved.

11 juni kom domen!

90-årige Arvid Andersson är inte skröplig nog för att få bo med sin fru. Det har kammarrätten i Jönköping slagit fast.

[tube]QjwCQbZwhGs[/tube]

 

-Har man bott ihop i så många år, varför inte få bo ihop de år man har kvar? Det kan ju inte bli så långvarigt, säger Arvid som saknar sin hustru…

S@tans kammarrätt i jönköping! - Hur kan vi i sverige vara så iskalla mot en svag 90-årig, som saknar sin kära Livskamrat och hustru?

PDT_Armataz_02_04.gif /Lasse

P.S. en elräkning på 1 mille hade fått den tuffaste att hoppa högt... *S* D.S.
Lasse2008-06-18 11:27:03
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Chrille

Håller med dig Lasse, detta är fördjävligt från början till slut. Stryk skulle de hela bunten som gör så mot gammalt folk! *morr* PDT_Armataz_02_33.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Lasse

Denna vecka går priset oavkortat till några arslen på Örebro tingsrätt!

varsting.jpg

 

Att klä av en kvinna och fotografera henne är inte sexuellt ofredande om det sker när hon är så berusad att hon sover! - Det förklarar tingsrätten i Örebro i en dom...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Guests

Känner igen det så väl....har högvis med papper från åklagare med texten "brott kan ej styrkas" och då var alla 15 gripna på bar gärning!!! och det var på 1år .... vad fan begär dom? 

 

att man sedan tar en rattfylla i stan som går till åtal begriper jag....han var ju redan på botten av samhället  PDT_Armataz_02_02.gif  så honom kunde man ju sätta dit..

 

dom övriga var tyvärr inte av svensk härkomst men det är den lilla klicken som drar övriga i skiten.
Hasse2008-06-21 19:10:21
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Bajon1

Ok.Då tar vi nästa.

Denna gången går priset till ärke-arslena på Karlshamns kommun.

 

Rut fick ingen hjälp - dog

Rut Gustavssons familj protesterade när hon skickades hem med ett brutet bäcken.

Hon klarade sig inte - utan hittades medvetslös och förlamad i lägenheten.

Nu har Rut, 78, avlidit av skadorna.

- Hon fick mista livet för att kommunen var vårdslös, säger hennes syster Karin Olsson.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst Bajon1

Detta fenomenet har vi hört innan,och nu har det hänt igen:

GÄLLIVARE. Pensionären Karl-Erik Borg, 64, fick inte köpa cigaretter.

Anledning: han hade glömt legitimationen hemma och kunde inte bevisa att han är över 18 år.

– Aldrig att jag sätter min fot på Ica igen, säger han.

Hela artikeln: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2847100.ab
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Gäst Karl XI

J#vla facister. El kommentaren i Göta kanal 2  J#vla parkerings H!tler

 

Kanske e tur vi har dom annars skullet kanske folk ställt bilar lite överallt i städerna

men att föregå med gott exempel, de e de minsta man kan begära.

 

Mvh Arnberg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...