Gå till innehåll

BJK klubbträff


Gäst Bollebygdarn

Rekommendera Poster

Gäst Bollebygdarn

Vem skall åka på BJK´s klubbträff/körning Lördag 14/6?

(har inte ens bestämt mig själv, då det var beslutat ett besök på bla Active life, men så kom en leverantör av "fritidsprodukter" emellan från Kina, som gärna vill se hur vi "njuter" av naturen)

/Kjell
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa

Nu vat ju iofs frågan " vem skall åka på BJK´s klubbträff på lördag", men jag svarar på vem som inte ska dit..PDT_Armataz_02_06.gif... Kusinen konfirmerar (stava??) sig å då måste man (tyvärr) låta det gå före hobbyn... hoppas endå på sol och att nån/några/många fotar, så man kan se det man missade PDT_Armataz_02_05.gif 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Bollebygdarn

Hej Alex:

Blir det resa med Kines så tar jag med mig (japansk)kamera, det är ju synd att du låter kyrkliga saker gå före, om inte annat så missar vi en massa bra bilder!

Jag skall försöka ta några isf!

/Kjell
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa

nja.. man kan ju inte säga att JAG låter det gå före, mer dom som "bestämmer" över mej... hade häldre varit på brôt PDT_Armataz_02_37.gif å andats in den heliga doften av halvtasktigt förbränd bensin från en 30 årig b30! å hört ljudet :D 

 

bra med kamera! mkt från japan är ju bra grejer!!!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Bollebygdarn
nja.. man kan ju inte säga att JAG låter det gå före' date=' mer dom som "bestämmer" över mej... hade häldre varit på brôt [img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_37.gif[/img] å andats in den heliga doften av halvtasktigt förbränd bensin från en 30 årig b30! å hört ljudet :D 

 

bra med kamera! mkt från japan är ju bra grejer!!!

Sorry, glömde att du var 16(men ser ut som 19)

Du kan väll dra en extra amen åt mig, när du ändå är där!

/Kjell
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rune!

Har du "luftmojjängen" med dig' date=' eller lämnade du den till Daniel Rikkinen?

/Kjell
[/quote']

 

 

Jag lämnade över "mojängenPDT_Armataz_02_32.gif" till Daniel R.

 

 

Mvh Rune M
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f

Jag körde sönder framhjulsdriften på min Jeep förra träffen PDT_Armataz_02_13.gif, så jag åker o fotar STCC på bananpiren i Göteborg i morgon istället PDT_Armataz_02_03.gif

Håller på att bygga garage, så bilen lär stå tills garaget i färdigt PDT_Armataz_02_15.gif

Men jag skall försöka komma o fota nästa träff. Får väl gå runt bråt igen PDT_Armataz_02_10.gif

 

Hoppas ni får en kanondag.

 

 

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Bollebygdarn
Jag tar me luftmojjen ut imon och kommer me lillebilen men bara om jag städar och tvättar ordentligt i kväll sa sambonPDT_Armataz_02_01.gif Mvh D

Vi får väll hoppas att tvättmedlet räcker till!

Bra att du tar med dig mojjängen, jag tänkte dra ner lufttrycket ner till 0.8, och då behöver man nog fylla på om man skall åka hem också!

/Kjell 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst pv-jeep

Inga problem ,Jag har handlat både tvättmedel och sköljmedel......PDT_Armataz_02_06.gif ses i morgon,Glöm inte bilen,kaffet och det glada humöret. mvh D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Bollebygdarn

Tack alla för en härlig dag i naturen!

Mina gäster var mäkta impade av framkomligheten från bilar som faktiskt har mer än 30 år "på nacken"

Ganska ovanligt att ha en gäst från Kina, som har sin största kund i kinesiska Armén, men han var inte bara imponerad av terrängegenskaperna i våra bilar , utan även av den svenska naturen och de vänliga människor som utövar denna hobby!PDT_Armataz_02_12.gif

Tack Rune för att jag fick åka med några timmar i din 13-bil, rena njutningen att se hur det "omöjliga" bli möjligt

Skall även framföra ett speciellt tack från min flickvän Olga till Daniel R samt till den andra snälla föraren(är vi väll alla)som gav plats i sin bil till henne+son, för en öförglömmlig upplevelse i det fria!

Skall försöka lägga ut bilder!

/Kjell
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Karl XI

Det var riktigt rolig körning idag' date=' fint väder och många TGB + Daniels Pvpjtgb 9031 (som jag blev mäkta inponerad av).

[/quote']

Ja en sån vagn är man litta sugen på. PDT_Armataz_02_05.gifDom är för coola

 

Mvh Arnberg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...