Gå till innehåll

BJK klubbträff


Gäst Bollebygdarn

Rekommendera Poster

Gäst monkysa

Det var riktigt rolig körning idag' date=' fint väder och många TGB + Daniels Pvpjtgb 9031 (som jag blev mäkta inponerad av).

[/quote']

 

 

När inte bilen har portaler så är det föraren hela körningen beror på PDT_Armataz_02_11.gif (har efter 9 år i skolan lärt mej smöra, dock något som inte stog med i kusrplanen... men är ju självlärd PDT_Armataz_02_03.gif)

 

 

Har för mig att jag la ut bilder på när daniel kör ner i ett hål med lille-bilen, och komemr upp direkt, medans han kör fast totlat med 11:bilen PDT_Armataz_02_07.gifPDT_Armataz_02_07.gifPDT_Armataz_02_07.gif 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst pv-jeep

Alex lille... Har du det tufft hemma nu med att far har hotat att du inte får åka me i hans elvaelva när du smörar in dig så eller vad har du i kikaren???PDT_Armataz_02_03.gif Portaler är det första steget mot himlen sen kommer en stege..... Mvh Daniel dvs din orjanomistaja

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa

Näe då, men hade han haft en bil utan sånna där krokiga axlar (portaler) och om motorn varit på 1300 cc så hade jag brett på ett tjockt lager PDT_Armataz_02_23.gif  // orjaa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...