Gå till innehåll

Kättilstorpsträffen


Gäst ROADKILL

Rekommendera Poster

Gäst robban.f
Fina bilder robban' date=' boratkopian såg ut å ha sköj.[/quote']

 

PDT_Armataz_02_07.gifHaha, Borat var eftermiddagens KUNG!!! PDT_Armataz_02_11.gif

 

Som tur var fick jag inte med någon bild framifrån, några funktionärer hjälpte honom att vända pulkan. Av deras leenden att döma så hade vissa delar trillat ur mankinin... Brrr.

Han har nog inte förstått att det endast uppskattas när det är tjejer som visar vissa ädla delar.

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa

helt ok bilder PDT_Armataz_02_44.gif, men skulle helst vilja ha ner "© www.forslundfoto.se" till nedre kanten (eller övre, beror på vad bilden visar). den sabbar bilden lite.  själv så kommer bilderna när dom kommer. de ligger på datan nu och ska förminskas och såsmåningom ligga på sidan. Återkommer då!

 

Edit: Har runt 900 bilder.

 

Edit 2: Undra hur många procent jag kommer lägga inPDT_Armataz_02_11.gif
monkysa2008-07-13 16:08:34
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa

Nu sinns några bilder uppe. Dock så gör allmän trötthet kontra att det inte riktigt är min tid att vara uppe (den är ju 23.30-03.00) att det går lite segt. men jag jobbar på det, ska bara äta lite å sen så kommer jag väll igång igen PDT_Armataz_02_02.gif

 22028279.jpg

 
http://www.freewebs.com/monkysa/kttilstorp1113708.htm

 

EDIT: Ändrade fotolänken så den syns.

Erik
ErikC3042008-07-14 10:16:36
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Pvpjtgb1111
helt ok bilder PDT_Armataz_02_44.gif' date=' men skulle helst vilja ha ner "© www.forslundfoto.se" till nedre kanten (eller övre, beror på vad bilden visar). den sabbar bilden lite.[/quote']

 

Tror att det är så för att ingen ska kunna kopiera bilden, ta bort copyrighten och använda som sin egen. Är den mitt i kan man ju inte ta bort den utan att sabba bilden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f
helt ok bilder PDT_Armataz_02_44.gif' date=' men skulle helst vilja ha ner "© www.forslundfoto.se" till nedre kanten (eller övre' date=' beror på vad bilden visar). den sabbar bilden lite.[/quote'']

 

Tror att det är så för att ingen ska kunna kopiera bilden, ta bort copyrighten och använda som sin egen. Är den mitt i kan man ju inte ta bort den utan att sabba bilden.

 

Helt rätt, jag hoppas ju att någon som gillar mina bilder vill köpa en riktigt bra bild.

Har lagt en slant på min kamerautrustning och jag hoppas på att få tillbaka en del på sikt.

Nu är 4x4 min hobby, så jag håller på att fota 4x4 för att det är kul - inte för att tjäna pengar.

Om jag skulle fota något som jag inte tycker är kul, tex fotboll, så är det en helt annan femma.

Då skulle jag inte lägga 5 timmar en lördagkväll på att redigera bilder för att kunna lägga upp dom så snabbt som möjligt.

Så jag hoppas att ni förstår att jag försöker skydda mina bilder, samtidigt som jag vill att mina kompisar på terrängbil.net skall få njuta av dom.

 

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Karl XI

Kanon bilder PDT_Armataz_02_44.gif  F#n va kul det såg ut.

Det får vi ta oss en redig funderare på till nästa år

Vem vet kanske blir skåne invasion

 

Mvh Arnberg

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa
helt ok bilder PDT_Armataz_02_44.gif' date=' men skulle helst vilja ha ner "© www.forslundfoto.se" till nedre kanten (eller övre' date=' beror på vad bilden visar). den sabbar bilden lite.[/quote'']

 

Tror att det är så för att ingen ska kunna kopiera bilden' date=' ta bort copyrighten och använda som sin egen. Är den mitt i kan man ju inte ta bort den utan att sabba bilden.

[/quote']

 

Helt rätt, jag hoppas ju att någon som gillar mina bilder vill köpa en riktigt bra bild.

Har lagt en slant på min kamerautrustning och jag hoppas på att få tillbaka en del på sikt.

Nu är 4x4 min hobby, så jag håller på att fota 4x4 för att det är kul - inte för att tjäna pengar.

Om jag skulle fota något som jag inte tycker är kul, tex fotboll, så är det en helt annan femma.

Då skulle jag inte lägga 5 timmar en lördagkväll på att redigera bilder för att kunna lägga upp dom så snabbt som möjligt.

Så jag hoppas att ni förstår att jag försöker skydda mina bilder, samtidigt som jag vill att mina kompisar på terrängbil.net skall få njuta av dom.

 

 

 

Sant. *Tänkte inte på det*.  Jag njuter av alla bilder PDT_Armataz_02_02.gif, men jag tror jag missade  några i slutet.. hm. 

Btw: Keep up the good work.

 

Edit: Creed till dej för att det är så många bilder på de där fina bilarna (de med vanliga axlar och namn som vissa har svårt att uttala PDT_Armataz_02_11.gif)
monkysa2008-07-14 16:13:12
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst niklas

Himla kul å träffa lite folk från forumet på riktigt! PDT_Armataz_02_23.gif

 

Ska se om jag inte kan få upp några av mina bilder här. Just nu ligger min dator nerpackad eftersom jag håller på att flytta. Är hos en kompis nu. Får se när jag fått upp datorn och fått internet i nya lägenheten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...