Gå till innehåll

terrängmoped


Gäst chrille_rieju

Rekommendera Poster

Gäst chrille_rieju

har inte uppdaterat här på länge men jag har nu kört en del mil med moppen och den är i stort sett klar kan lägga ion lite halvgamla bilder då dem nya inte är överförda till datanPDT_Armataz_02_02.gif

 

100_1997.jpg

 

 

100_1995.jpg

 

 

100_1990.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Ah... Visst äre gött å öppna godispåsen och bara plocka ut de bitar man gillar bäst!? PDT_Armataz_02_43.gif Kul att du kunnat köra lite också. Själv har jag erfarenhet av långvariga garageprojekt och det kan vara knäckande att inte ha grejorna i sitt rätta element. Så mycket roligare nu när det varit perioder av fint väder också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA garage projekt JAAAAAAAAAAAA Jag har börjat vänja mej med LÅÅÅÅÅÅÅÅNGA UTE projekt PDT_Armataz_02_25.gifPDT_Armataz_02_25.gif 

 

 

 0002006E.gif  00020110.gif Moppe
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst chrille_rieju

 hehe den går jätte bra  så nu kan ni få lite bilder osså

ntikylarkpan.jpg

 

framifrnmedbromsochkopplingshandtag.jpg

kporp.jpg

 

 

kopplingsarm.jpg

 

finamotorn.jpg

 

 

så här såg det ut för nån dag senbaklysep.jpg

 

 

och så här ser baklyset ut nubaklysetdjaghittatdet.jpg

 

 kan säga att jag ska kolla på en scooter i helgen som inte startar den kostar 2500 kr så om jag inte lyckas så kan jag sälja den i delar och ändå nästan gå i + men detta kan va bra träning för min styling karriärPDT_Armataz_02_03.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst chrille_rieju

tack tack'

baklyset bara trillade av då jag limmat dit det med epoxy så det får blim ett nyttPDT_Armataz_02_05.gif men pappa hade en teori om varför det bli luftbublor på min tank.

 kan det vara så att den är gjord i nån plast som släpper ut luft och hur gör man då för att det inte ska bubbla sig ? vi har köpt en speciel plast primer på mekonomen kan det hjälpa?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst chrille_rieju
 en bonus bild på min andra projektmoppe köpt för 1800 kronor en peugeot scooter den startart inte men det hoppas jag kunna lösa tändkabeln är kass har jag märkt får hoppas det är därför den inte får nån gnistaPDT_Armataz_02_03.gif100_2014.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst chrille_rieju

hallo igen grabbar har inte hänt så mycket nu på ett tag mer än att jag varit på en träff ilund  det var kul moppen går riktigt bra men tyvär hålller inte tätningarna i tanken då kåpan vibrerar av lagnignen men har äntligen fåt tag på en tank som ska skickas från ängelholmPDT_Armataz_02_02.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...