Gå till innehåll

Klubbkörning Borås 18/10


Gäst Bollebygdarn

Rekommendera Poster

Gäst Bollebygdarn

Hej: Nu när höstkylan är i antågande börjar man tänka så smått på vinterkläder! Jag skall köra i Borås den 18/10 och då vi sponsrar Borås Jeepklubb tänkte jag erbjuda följande till dom som dyker upp denna dag(och är medlemmar i BJK):

1st valfri Collegetröja med K.Lindqvist tryck på ryggen(Blått tryck) utan kostnad.

Du hittar dom på:http://www.lindqvist-msk.com/default.asp  sök på collegetröja, så får du upp färger och storlekar. Bema mig sedan om detta senast den 14/10.

Dessutom 50% rabatt på övriga jackor i vårt sortiment denna dag, OM vi får/kan sätta tryck på dom.

Beama mig isf så berättar jag mer!

 

Någon annan som skall till Borås denna dag?

/Kjell

 

 
Bollebygdarn2008-10-08 09:19:42
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Jag kommer bara bilen är hel efter trandumPDT_Armataz_02_15.gif.Vad gäller alex så tror han att han skall komma.Men han är troligen aldeles för trött efter trandum.Det tar på krafterna att springa bredvid och fotaPDT_Armataz_02_07.gif.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa
Jag kommer bara bilen är hel efter trandumPDT_Armataz_02_15.gif.Vad gäller alex så tror han att han skall komma.Men han är troligen aldeles för trött efter trandum.Det tar på krafterna att springa bredvid och fotaPDT_Armataz_02_07.gif.

 

trött på vadå?PDT_Armataz_02_05.gif gröna bilar PDT_Armataz_02_11.gif näe' date=' men jag har ju en vecka på mej att recharge'a mej[img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_08.gif[/img]
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Ja tyvärr lockar Hallsberg med sitt stora orörda körområde den helgen PDT_Armataz_02_39.gif, annars skulle jag nog varit där med kamera jag med PDT_Armataz_02_02.gif

Det går ju lite fortare att ta vanligbil och rulla ner med, får göra det snart igen och låna ett säte med någon PDT_Armataz_02_30.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst monkysa

Som skrivet innan, så kommer jag ut... hur vet jag inte, men det brukar lösa sej PDT_Armataz_02_26.gif

Edit: Do'h på att man missa erbjudandet om tröjan...PDT_Armataz_02_13.gifPDT_Armataz_02_37.gifPDT_Armataz_02_31.gifmonkysa2008-10-17 14:41:02
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Bollebygdarn

Som skrivet innan' date=' så kommer jag ut... hur vet jag inte, men det brukar lösa sej [img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_26.gif[/img]

Edit: Do'h på att man missa erbjudandet om tröjan...PDT_Armataz_02_13.gifPDT_Armataz_02_37.gifPDT_Armataz_02_31.gif

OK! Alex svara snabbt så fixar kjell "the rock" det!

Färg?

storlek?

Om du inte svara snabbt så fixar jag en medium i partifärgen(gissa vilken)

/Kjell
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp då kanske man kommer ut........Skulle bara köra ut sommar-bilen och tvätta den inför vintern. 13-bilen står framför garaget så den skulle ju bara flyttas ett par meter, ingen fara på taket tänkte jag. Men ack vad fel jag hade. Bettan som alltid är villig och startar lätt, ville inte idag. Ingen soppa = Tog bort filtret vid motorn, ingen fara med det. Tog loss pumpen och där var det voine, voine = Mycket godis i filtret, samt färg-flagor!!!! Suck!!!

 

Gjorde rent samt åla mig under bilen med min smäckra kropp och bytte filtret vid tanken. Men lilla Bettan ville fortfarande inte leka, så nu sitter jag här och lurar på grepp. Det som susar i huvudet är att det är mycket skit i tanken samt att det nog är en del färg som har lossnat där också.  Men att de inte kommer en droppe måste väll innebära att de e helt tätt i utgående slang från tanken. Så imörrn blir de nog till att operera lite i den eller att köra med en 20 liters dunk som tank istället....Vi får se, men kanske kommer jag ut kanske.....

 

//jocke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Ja då var man hemma igen.Tagit ett bad och en pilsner.Det blev en rolig körning för mig med några nya spår.Ett spår som var väldigt djupt.

 

Tack till kjell för dom fina och varma tröjorna.

 

Alex har varit med och fotat så bilderna kommer.

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst clas1113

Det förvånar mej alltid hur bra grejerna håller efter era djupdykningar.

För det är inte ofta man ser /hör talas om haverier på träffarna.

Bilarna är ju inte modifierade mer än att några har monterat större däck!

Har själv varit och skördat energiflis med min 8 hjuliga portalmaskin.

Och dom dagar man klarar sig utan  haverier är väldigt lätt räknade:PDT_Armataz_02_06.gif

Clas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa

Hej.

 

Bilderna är på väg, och eftersom det bara är garaget som gäller imorn (ingen skola !!!!!!!!!!!!PDT_Armataz_02_44.gif) så blir jag nog uppe till 4-5 och får in de där bilderna... blev totaltt 470 bilder... jag banta ner det till 386... PDT_Armataz_02_10.gif. Alla bilder håller säkert inte toppklass, men hyfsade endå PDT_Armataz_02_01.gif (kan oxå meddela att det kommer att komma en 16 bilder lång serie på en fin vit Suzuki)

 

Tack förresten till Kjell, som fixade en tröja åt mej PDT_Armataz_02_43.gif, lamt av mej att inte kolla här på hela kvällen... men men... tröjan passa iaf... hoppas jag inte blir längre, för då e det gränsfall PDT_Armataz_02_11.gif  hehe.

 

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, grejjerna funkade som de skulle. Dock var det lite segt i slutet, vi kom inte ut ur skogen för än 17.30 pga av att jag först körde fast sedan körde han som skulle dra mig fast i sin tur. Sen skulle jag "bara" backa ner och dra upp honom vilket resulterade i en mongol fastkörning. Fick ett par rejäla bucklor samt att back och de vanliga ljuset på höger sidan lyser med nedsatt funktion om man säger så, men roligt var de i övrigt.

 

//jocke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...