Gå till innehåll

Klubbkörning Borås 18/10


Gäst Bollebygdarn

Rekommendera Poster

Gäst Bollebygdarn
Ja då var man hemma igen.Tagit ett bad och en pilsner.Det blev en rolig körning för mig med några nya spår.Ett spår som var väldigt djupt.

 

Tack till kjell för dom fina och varma tröjorna.

 

Alex har varit med och fotat så bilderna kommer.

 

Varsågod, alltid lika trevligt i Borås med alla goa människor!

/Kjell
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Bollebygdarn
Hej.

 

Bilderna är på väg' date=' och eftersom det bara är garaget som gäller imorn (ingen skola !!!!!!!!!!!![img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_44.gif[/img]) så blir jag nog uppe till 4-5 och får in de där bilderna... blev totaltt 470 bilder... jag banta ner det till 386... PDT_Armataz_02_10.gif. Alla bilder håller säkert inte toppklass, men hyfsade endå PDT_Armataz_02_01.gif (kan oxå meddela att det kommer att komma en 16 bilder lång serie på en fin vit Suzuki)

 

Tack förresten till Kjell, som fixade en tröja åt mej PDT_Armataz_02_43.gif, lamt av mej att inte kolla här på hela kvällen... men men... tröjan passa iaf... hoppas jag inte blir längre, för då e det gränsfall PDT_Armataz_02_11.gif  hehe.

 

 
Varsågod, lite lamt va det, med det är väll så när man gillar susugi, eller vad dom heter!PDT_Armataz_02_11.gif

/Kjell
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst danneape

Suki ja,,,

Jo alla bilar är terrängående,, bara man har tillräcklig utgånshastighet så kan man komma långt ut i leran även med en ferari ju,,, PDT_Armataz_02_01.gif

Det är ut ur leran som e värre,, PDT_Armataz_02_11.gif

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...