Gå till innehåll

Terrängbil-dekal


Gäst Johan11

Rekommendera Poster

Var o kollade efter dekaler med våran logga på idag. Har beställt två till mig själv till att börja med och tänkte kolla om det fanns nåt intresse av fler som ville ha det.

 

Jag beställde med texten: www.terrangbil.net i gul färg och 50 cm lång. Det är dataskuren text med lösa bokstäver. 

 

Om det går att få ihop minst 10 stycken så hamnar priset på ca 50:- per "dekal". Ska se om jag får dom i morgon så jag kan fixa bild.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag tyckte det. Färgen går ju att ta nån annan, men det får bli samma färg på alla.

Även storleken går att ändra, men då kanske det blir lite annat pris.

Min tanke var att sätta en fram o en bak.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går att fixa en hel dekal med valfri bakgrund och tryckta bokstäver på, men det blir dyrare än "lösa" bokstäver. Vet inte hur mycket, men jag kan ju kolla. Det lönade sig visst att göra så om man beställde typ 150-200 stycken...

Har inte fått min än så jag kan inte fixa kort.

Får dom förhoppninsvis innan fredag så jag har den på tills på lördag.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Johan11

Så, nu har jag fått dom första dekalerna. Blev fyra, så jag kan sälja tre i morgon om det är någon som vill ha. Hinner inte få till en bild ikväll för jag ska iväg på julbord om en stund, men en sitter på tills i morgon så får ni se. Priset blir 50:- styck.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Johans varulager försvann i Borås smiley4.gif Men jag har ett par dekaler som jag skall kunna lägga ut bild på. Men det skall nämnas att dom syns jäkligt bra på 11:an till Johan smiley20.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Johan11

Jo, dom tre jag hade försvann nästan innan jag hunnit stannasmiley36.gif Bild kommer ut snart hoppas jag. Robban tog kort så det borde väl komma ut snart.

Får nog bli till att göra en modell spegelvänd för att sätta på framrutan på insidan.

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...