Gå till innehåll

Terrängbil-dekal


Gäst Johan11

Rekommendera Poster

Gäst Johan11

Då ska vi bara se hur många som vill ha en nu då. Tänkte även göra en variant som är spegelvänd så att man kan sätta den på insidan på framrutan. Sitter mer skyddat där och jag vill i alla fall ha en fram o en bak så dom synssmiley1.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Johan11

Det låter ju fint att det var folk som gillade dom. Vet inte hur många jag ska ta fram, men det går väl att ta fram flera efter hand sen. Får väl låta frågan ligga ute ett par dagar till innan jag går o beställer dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Johan11

Dom gjorde bara det om man beställde 150-200 stycken. Frågade därför aldrig vad han skulle ha för en sån. Kan kolla om du är intresserad av det men tippar på att det kostar en del om dom överhuvudtaget gör 1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Johan11

Nu har jag kollat pris åt dig Limpa. 300:- för 2 dekaler med svart bottensmiley5.gif

Lite dyrt tycker jag personligen, men du bestämmer. Vill du ha det så fixar jag detsmiley2.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Johan11

Om ni som vill ha dekaler kan pm:a mig med antal och vilken modell det ska vara, vanlig eller spegelvänd, så ska jag försöka fixa fram dom till annandagsträffen.

 

Mvh Johan
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Gäst Johan11

Om det är nån mer som vill ha dekal så kan jag skicka dom. Klipper av dom på mitten så går det att skicka med vanligt A4 brev och vanligt porto. Pengarna kan ni sätta in på mitt konto. PM:a mig i så fall.

 

Mvh Johan
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...