Gå till innehåll

Möllerödsdagarna 2009


Gäst Bajon1

Rekommendera Poster

Gäst Medicinmannen

Jaaa!! Mina bilar är också flygvapeninspirerat utrustade nu! Vilken krigsflygbas låg närmast Mölleröd? Sjöbo? (Själv var jag på en av F10´s baser en gång vid hundtjänsen - sedan blev det krigsplacering som FBasj på Kubbe-basen (tillhörande F4).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Blev sugen på att komma och titta nu när man fick se bilderna PDT_Armataz_02_44.gif

Klart du ska komme nerPDT_Armataz_02_43.gif

 

Själv saknar man tillbaks. Synd det är så lång tid tills augusti

 

Mvh Arnberg
Karl XI2009-02-17 20:05:32
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vara kul. Lite långt att åka, vill ju komma i 11:an. Plus att 59:an var det ett antal år sen man kom i. Ligger nu längst in på vinden. Jag kör ju med lite nyare utrustning i min bil, och 90 systemet är uniformen.

 

Men man ska aldrig säga aldrig...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart du ska komma,Protiwa PDT_Armataz_02_02.gif

Det är ju ett bra gäng som ska titta ner om till mölleröd i år.

En liten ide jag kom att tänka på var att dom som ska komma till mölleröd skickar ett pm till mig

om vilka fordon som tas med till utställningen,så vi kan organisera vårt "svensk-camp" lite bättre.

Är ju alltid en fördel att veta hur många vi blir när vi anmäler oss på fredagen.
Bajon12009-02-17 23:10:12
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Mikael S

Så orginal som möjligt skulle jag vilja säga... Din 1111 passar bra (kanske inte med bogger) J20n vet jag inte hur den ser ut...

 

 

 

Förra året kanske ni lade märke till en Dodge WC som stog i USA campen... Tror inte det fanns någon del på det flaket som var nära orginal utseende....

O motor var knall GUL!

 

 

En 9031 cirkulerade oxå som inte var orginal båge på.

 

 

PS: Nästa år ska vi se till att ha tankat pansarbandvagnen innan vi åker ut på kvällskörningen... PDT_Armataz_02_10.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...