Gå till innehåll

Möllerödsdagarna 2009


Gäst Bajon1

Rekommendera Poster

Gäst Medicinmannen

Ah, just det - tack Morgan OCH Bajon1 (Kommer ihåg nu att Morgan låg bakom mig, men just då "märkte jag bara dig Bajon1 - i mörkret PDT_Armataz_02_01.gif

Här är några av mina bilder (Har inte lärt mig länka med bara en länk ännu....):

Mllerdsdagen2009015.jpg

Mllerdsdagen2009022.jpg

Mllerdsdagen2009026.jpg

Mllerdsdagen2009042.jpg

Mllerdsdagen2009047.jpg

Mllerdsdagen2009103.jpg

Mllerdsdagen2009151.jpg

Mllerdsdagen2009222.jpg

Mllerdsdagen2009246.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Medicinmannen

Lite tråkigt att Kalla Kriget displayen låg så långt bort att inte ens arrangemangets egna fotografer hittade dit - om man ser på den officiella hemsidans gallerier PDT_Armataz_02_42.gif  Kanske högst 15-20% av besökarna hittade till oss?

 

Nåja, vem vill se uniform m/59? (förutom vi tgb-nostalgiker PDT_Armataz_02_03.gif ) - nästa år blir det nog andravärldskrigetsdisplay för mig....
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite tråkigt att Kalla Kriget displayen låg så långt bort att inte ens arrangemangets egna fotografer hittade dit - om man ser på den officiella hemsidans gallerier PDT_Armataz_02_42.gif  Kanske högst 15-20% av besökarna hittade till oss?

 

Nåja' date=' vem vill se uniform m/59? (förutom vi tgb-nostalgiker [img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_03.gif[/img] ) - nästa år blir det nog andravärldskrigetsdisplay för mig....

 

Bengt, vi (Möllerödsdagarnas arrangör) har TYVÄRR inga egna dedikerade fotografer som skall täcka hela området. En miss från Info/PRs sida (Tobbe och jag). Så jag får förlita mig på andras bilder. Jag har dock pratat med många jag träffat och hoppas få in fler. Tyvärr kan jag inte råda över vad dessa fotat. Tyvärr.

 

Det var ju tyvärr lite glest på fältet. Även om det var några fordon som inte kom, så blev nog camperna lite utspridda. Kanske för stora ytor bokade?

 

/Johan

7092009-08-31 21:56:50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Medicinmannen

Ok Johan, förra året minns jag att man hade officiella fotografer med neongula västar och så. Ja, det var kul att prova att sätta upp uppvisningen i alla fall PDT_Armataz_02_02.gif. Vi fick vårt lystmäte av terrängkörning - både på och efter MTLB:n PDT_Armataz_02_01.gif. Den körde 4,5 mil i terrängen! Vilket ljud! Lät som automateld när motorn drog på.

Intresset för vårt gratiserbjudande om lavemang var skralt....PDT_Armataz_02_07.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Mikael S

förra året minns jag att man hade officiella fotografer med neongula västar och så.

 

 

Det stämmer bra.

Förra året så var det två st från museumet och hemvärnet som hade det som uppgift.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utvärdering Möllerödsdagarna
2009



Detta gäller alltså
arrangemanget som helhet.


Klipp och klistra till valfritt
textprogram eller mejlbox, fyll i de svar du/ni vill besvara och
mejla till:


webbmaster@mollerod.se


eller


anmalan@mollerod.se







FÖRE kl 2200 den 8 september.


Med vänlig hälsning


Johan Jeppsson



Bitr Info/PR Möllerödsdagarna
Webbmaster mollerod.se







1 Information innan anmälan, dvs
hemsidan

2 Anmälan: enkelhet, tydlighet,
tillräcklig



3 Information efter anmälan



4 Information/Bemötande vid
ankomst Möllerödsfältet. Vänligen ange när
du/ni ankom.



5 Din camps läge, mark mm



6 Toa, vatten, ved, bränsle mm



7 Matservering, bra/dålig,
tillräcklig, ej av intresse



8 Info/PR-tältet



9 Fredagens aktiviteter anordnade av
arrangören



10 Lördagens aktiviteter anordnade
av arrangören, dagtid



11 Lördagens aktiviteter anordnade
av arrangören, kvällstid



12 Dina tankar om din camps läge
gentemot publiken under lördagen



13 Allmänna tankar om
arrangemanget



14 Önskemål och förslag
om aktiviteter anordnade av arrangören, fredag och lördag



15 Vad kan du/ni anordna som gemensam
aktivitet för övriga deltagare



16 Hemsidan – vad saknas, behöver
förbättras, tas bort – två vinklar = deltagare och
besökare



17 Fritext:



7092009-09-02 13:56:36
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Hassefan is back

bättre att det kommer upp representanter från varje "camp" istället o säger sin mening

 

Och berättar för dom att dom inte kan dra en sådan tillställning, dvs NI KAN INTE FIXA DETTA!!!
Hassefan is back2009-09-02 18:45:45
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skriv det och maila mig så kommer det framföras.

 

Men, jag betvivlar att någon kommer att bry sig om det enkla påståendet om du inte backar upp det med vad de inte fixar.

Jag vet att jag själv missat mycket på hemsidan och tänkte inte alls på organiserad fotografering trots att jag själv fotograferar så mycket annars.

 

Skriv förklarande, så kan det bli förbättring. Dissa bara, och ingen lyssnar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...