Gå till innehåll

BurBygge


Gäst Teddan

Rekommendera Poster

Gäst Arne Karlsson

Hjälper gärna till med vagnsböcker, kostar som Yoggi skrev, 50kr. Gör inga arbeten, klarar inte av mina egna längre. Ni får ta kontakt med mej och så kommer ni hem till mej med bilen, så fixar vi detta. Tänk bara på att ni ska vara medlem i en klubb som är SBF-ansluten. Det finns eller ska finnas bes-män i varje distrikt så fråga gärna eran klubb vem det är.

Mobil 0705-255517 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Teddan' date=' Jag har tittat på ditt arbete du gjort med din yberfina Valp, det har jag berömt dej för tidigare. Och du verkar precis som jag kommit på att det finns inget roligare än att åka bredvid vägen. I mitt fall kommer jag att feg-köra lite på olika träffar- kanske jag tuffar till mej med tiden! men du verkar ju totalt sakna just den lilla spärren jag har och er dej ut och hoppar och studsar hej villt bland tallar och stenbumlingar. Lite avis är jag faktiskt. Så jag förstår din tanke med båge på den. Men om jag vore dej skulle jag skaffa en till Vovve, Aga-diffa den och bort med allt onödigt- och sen studsa runt med den i stället. Var rädd om din fantastiska fotovalp.

Allra ödmjukast//ROB

[/quote']

Tack så hjärtligt Rob! Vill gärna komma förbi någon gång och titta på din brandvalp.

Studsar runt har hänt någon gång. Annars är jag väldigt försiktig och kör taktiskt i skogen. Den kommer att studsar mindre sen när jag sätter i en Lock Right i fram axseln. Då kommer jag att få bättre grep på en gång så man kan krypa med grep.

Jag skulle älska att kunna ha en extra valp och gör som du säger! Men. Gör jag det så blir den antagligen rosa eller så lämnar min fru mig. PDT_Armataz_02_07.gif När Monica och jag träffades i USA '95 så blev hon extra kär är mig eftersom jag inte var en "bil mekar kille". OOPS! Sorry honey! Den egenskap har nu kommit på senare åren (vid 33 års åldern) Så en rosa valp blir det aldrig men att jag blir singel igen är inget val heller. Fast jag älskar valpen så älskar jag familjen mer.

Det är också därför jag bygger om den till en expeditionsbil så vi kan sticka iväg och campa och fiska.

Teddan2009-02-05 07:54:14

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...