Gå till innehåll

Trandum Vinterträff


Gäst Beau

Rekommendera Poster

Gäst mattias

Jag var där på lördagsmorgonen,endast dom från kvällen innan var där,ca 5 fordon .Det skulle dyka upp bandvagnar senare var det sagt.I väntan på fler fordon så testade jag min tunga tgb11 i bandvagnsspåren och körde fast direkt.

Fick skotta mig tillbaka,så när även jag kände mig tung i andningen,beslutade jag mig för att dra hem.Det var bara att inse att fordonet som gällde denna dag var bandgående.

Det blir att invänta nästa träff på barmark istället.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst rogerc303

Her kommer noen bilder av vår c303. Vi hadde ikke noen problemer med snømengden på Trandum i år. Kjempefint treff som vi mer enn gjerne kommer igjen på. Koselige folk og fine kjøretøy.oiuyg.jpgdefg.jpguytf.jpgåpl.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

P3140026bv.jpgP3140030www.jpgTotalt på lördag kväll hade ca 50 bilar betalt avgiften. Bandgående var 2 st BV 202 och 3 st Weasel. Många körde fast trots snökedjor. 

Beau2009-03-15 19:54:58
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst danneape

Jajjemän,, snö hittade vi, fast inte sååå mycket, tältgrannarna hade varit till den lokala badplatsen på området och badat,, ja tyckte de va kallt som,,,,, men det tyckte tydligen inte de,

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...