Gå till innehåll

Bröderna smurf's 13


Gäst FormerMazda

Rekommendera Poster

Gäst Chrille

Då var knut och damask beställt, igen... Stackars plånbokenPDT_Armataz_02_16.gif Funkar det inte efter detta kan det dyka upp ytterligare ett objekt i vårt garageloppis PDT_Armataz_02_25.gif

 

När vi ändå är i gång, sist jag kollade på bilen så satt det en B30 däri, inte en Briggs&Stratton som man kan tro när man kör bilen. Han läcker alltså vid grenröret, hur i hela *piiiiiip* efterdrar man det utan att plocka ner halve motorn? Nån som lyckats? Om ja, hur då? Det är ju så satans trångt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Chrille

Damaskerna var restade hos fmv4x4, ett par veckor minst får vi vänta verkar det som och det går ju inte för sig. Någon som har att sälja? Det ska vara nytillverkade liknande fmv4x4's, är det volvo orginal får det vara väldigt billigt för att det ska vara intressant. Någon som provat Tatankas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst Chrille

Då så, nytt rekord igen! 59min för byte av damask & drivknut. 0,5L folköl var hann vi med på den tiden och ÄNTLIGEN mina damer & herrar är det tyst på faanskapet!! Inget mer tickande, så jävla skönt så jag var tvungen att ta ett par pilsnerPDT_Armataz_02_30.gif Ärtsoppeträffen nästa!!!PDT_Armataz_02_44.gif

 

Föresten, ingen som har en fräsch tändspole att sälja?? PM:a mig eller puckot tack!

 

MVH

Chrille och formermazda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Chrille
Nämen' date=' Bröderna Smurf, De har jag sett i verkligheten.

Tack för kaffet.

/Mårten

PS. Regnar det alltid i Asby?
[/quote']

 

Just kaffet skäms jag lite förPDT_Armataz_02_15.gif, tanken var ju att vi skulle tjötat lite mer men men, vi får väl ta igen det på en träff framöverPDT_Armataz_02_02.gif

Näpp, det är nästan alltid sol i Asby, det var första gången det regnade på 53år när ni var där PDT_Armataz_02_26.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Fredrik L

 

  PDT_Armataz_02_30.gif Ärtsoppeträffen nästa!!!PDT_Armataz_02_44.gif

 

 

 

MVH

Chrille och formermazda

 

 

 

 

Nice då har jag ju möjlighet att bjuda på ett par bärs som tack för lånet av elverk på förra årets cooperfestivalPDT_Armataz_02_43.gif Ni dricker väl öl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen
Då så' date=' nytt rekord igen! 59min för byte av damask & drivknut. 0,5L folköl var hann vi med på den tiden och ÄNTLIGEN mina damer & herrar är det tyst på faanskapet!! Inget mer tickande, så jävla skönt så jag var tvungen att ta ett par pilsner[img']smileys/PDT_Armataz_02_30.gif[/img] Ärtsoppeträffen nästa!!!PDT_Armataz_02_44.gif

 

Föresten, ingen som har en fräsch tändspole att sälja?? PM:a mig eller puckot tack!

 

MVH

Chrille och formermazda

 

Fan jag köpte precis en låda fulöl "Ja eller de är väldigt fina egentligen, Callebergare sort guld" och hämtade 2 st damasker i dag. med er och 2 timmar så är det både de nya damasker på och öl lådan urdrucken 
Så ni är välkomna hit på besök om ni vill PDT_Armataz_02_05.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
Gäst FormerMazda

Dags för update!

Av det lite udda slaget kanske..

såld.jpg

Japp, där åker den. Vi har sålt 13en!

Man kan väl summera det med att vi inte riktigt har kunnat ge lekandet tiden som vi vill.
Sen gick det en propp också på oss för en tag sen. Men det är en hemlis än så länge.. PDT_Armataz_02_02.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst FormerMazda
Jaha' date=' här åker man på skidresa med polarna å så har puckot SÅLT bilen?! Ja mycket ska man vara med om... [img']smileys/PDT_Armataz_02_26.gif[/img]

BWAAHAHAHAHA!!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...