Gå till innehåll

Ö&B i Skänninge/Landstigningsbåt


Gäst petewedi

Rekommendera Poster

Gäst H.Hansen

Ja hasse de har slut på domkrafter till valparna PDT_Armataz_02_21.gif

Men det kan finnas hopp, Jag skulle kunna ta mej en tur til LG maskin i Älvan ett par mil bort,

Han har så mycket saker till både valp och andra fordon,

Att  han nästan inte har koll på vad han har själv.

Där är jag säker på att det finns original domkrafter i en av pallarna jag rotade i när jag letade andra saker.

Skall försöka få tag i den lite svår åtkomliga lennart och höra om jag kan komma över en dag och göra lite affärer, får jag det så, skall jag medela innan så det finns en chans att lägga in önskelistor PDT_Armataz_02_30.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja hasse de har slut på domkrafter till valparna PDT_Armataz_02_21.gif

Men det kan finnas hopp' date=' Jag skulle kunna ta mej en tur til LG maskin i Älvan ett par mil bort,

Han har så mycket saker till både valp och andra fordon,

Att  han nästan inte har koll på vad han har själv.

Där är jag säker på att det finns original domkrafter i en av pallarna jag rotade i när jag letade andra saker.

Skall försöka få tag i den lite svår åtkomliga lennart och höra om jag kan komma över en dag och göra lite affärer, får jag det så, skall jag medela innan så det finns en chans att lägga in önskelistor [img']smileys/PDT_Armataz_02_30.gif[/img]

 

Ser fram mot detta, jag har en önskelista...

Kjell
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst FormerMazda

ÖoB i skänninge! Ett sånt paradis det är!

Var där en kort sväng här om veckan när jag var i skänninge på annat jobb. Betalt för att titta på militärt överskott, roligare med kläder på har man inte! PDT_Armataz_02_11.gif

 

Det bästa av allt är att min sambo delar intresset med det ÖoB! Hon är en friluftsmänniska och älskar gröna kläder! Så det är mer än uppskattat av henne att åka dit!

 

Ja, jag är en lycklig man!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående namnändringen på tråden,

 

Jag ber om ursäkt för att jag sabbade din tråd om den båt du såg en bild på, det var inte meningen att det skulle spåra ur så totalt som det gjorde. Hoppas du inte tog för illa upp Petewedi.

 

Ursäktade sej OBELIX
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst petewedi

Det är lugnt. Eftersom det kom fram så mycket gott om Ö&B i Skänninge ändrade jag rubriken lite på skoj. Jag skall absolut göra ett besök i sommar då jag brukar vara en del i Norrköping.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ROADKILL

Jag är lycklig ägare till en sådan bogserbåt 2 som Karlstad kommun skaffat. En underbar skapelse.

Var ute på Vänern i November och fiskade Gädda. Vi var helt ensamma på sjön...

Bogserade båten med en Volvo 965 bärgare. Väckte en del muntra miner när man sjösatte!

Jag saknar kapellet till båten. Antagligen omöjligt att hitta, men om någon vet så hör av er.

Mvh. Morgan
ROADKILL2010-02-10 10:03:12
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...