Gå till innehåll

Intresse för Kinatillverkad Winch? -


Gäst Björn

Rekommendera Poster

8st betalningar av 20 möjliga är registrerade...

Idka gärna intern påtryckningsverksamhet så att vi kan komma vidare' date=' tack.

 

MVH // Björn

[/quote']

Trist som fan, även för oss som redan betalt om vi inte kommer vidare.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Humlegaard
Personnumret är bara en säkerhet som medger att jag skulle kunna sälja fakturan till ett inkassobolag' date=' om ngn skulle ha felaktiga avsikter.

 

I övrigt sker inget med ert personnummer.

 

MVH // Björn

[/quote']

Jag förstod inte att du skulle vänta med att beställa tills alla betalat, var inte det vad som var tanken med att sälja fakturan?

 

Nåja, mina 70 kronor är inbetalade iallafall.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Svana

Om ALLA kunde tänka sig att gör som överenskommelsen ÄR, dvs förskottsbetala i tid för att skynda på det hela så vore det smidigast för alla och vi får våra grejer innan sommaren.

 

Trist för Björn att ställa upp och vara schysst mot oss om vi inte ställer upp tillbaks.. Pinsamt juh!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med Svana.

Men jag ber också Björn att bara skicka ett PM eller liknande då betalningen kommit in.

Jag bara tänker att det kan bli tokigt om någon tror att man betalat men det blivit knas med banken.

 

Det kanske finns ett alternativ där den fasta beställningen blir enligt de som betalat efter veckans slut.

Det kommer naturligtvis att påverka priset lite men det kanske kan efter betalas.

 

Sammanfattningen blir:

BETALA FÖR FAAN PDT_Armataz_02_13.gifPDT_Armataz_02_11.gif

Jag klarar inte av att sitta och sukta på kinesiska hemsidor.

VILL HA, VILL HA, VILL HA, NU, NU, NU

 

Mvh.

//David

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst TgbEa

Över allt finns det folk som inte har koll, gör fel, och är för positiva med sin betalningsförmåga.

Tyvärr så är det verkligheten... Det får man acceptera annars kommer man irritera ihjäl sig.

Finns dock en lösning... Har du inte fått in stålarna på måndag, så lägg ut deras ordrar till försäljning här.

Jag kan nog skaka fram en eller ett par kompisar som skulle vilja vara med, och betalar omgående. (Och då ta vad någon annan beställt, utan ändringar om de inte betalar i tid) Så kan vi få iväg ordern i rimlig tid.

Tycker du informerat bra om att det är förskottsbetalning och att ju snabbare pengarna kommer in ju snabbare kommer grejorna hem.  Jag tycker att du i detta fall kör hårt på betalningsdatumet på fakturan.

Det är en förmån att få vara med inte en rättighet.

Bra fixat björn...

PK

 

TgbEa2011-03-18 17:47:46

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Janne H

Man sitter ju och funderar på om sin betalning kommit in, betalade förra veckan  när fakturan kom och att man skulle göra det i förskott är ju helt klart enligt beställningen. Hoppas Björn orkar med att skicka pm eller mail till de som saknas årminstone, han gör ju ett hästjobb till allas glädje helt frivilligt.

Tycker som föregående att gå ut med de beställningar som inte blivit betalda till andra som vill ta över, tror inte det blir nåt bekymmer att bli av med dessa vinchar.

//Janne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ber om ursäkt då jag glömde en sak.

Infaller i föregående talare och tackar för Björn:s engagemang helt frivilligtPDT_Armataz_02_02.gif.

Sedan är det kanske är så att man kan kolla själv att pengarna gått iväg och till rätt konto.

Jag ska i alla fall kolla omgående.

 

Mvh.

David

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller också med om samma sak som ni före skrivit.

Om du kan Björn så kunde du kanske lägga till en spalt på den sista listan du hade här på beställningen, där du bara skriver Betalt, eller ok.

Vi som betalat kan ju andas ut och de som inte har sett till att pengarna kommit rätt utreder via bank vad som gått fel, och ordnar det direkt. Även om man personligen känner att bankgiro sällan går fel, så kan det ändå  hända, och personen /personerna får en chans att fixa det snabbt.

 

De som sen inte betalat får en påminnelse att göra det bums eller tar någon annan kanske över sakerna i stället enligt förslag ovan!

 

Hoppas att det kan gå vägen med beställningen snart..

 

Mvh Martin
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Björn

Tempot ökade avsevärt i fredags då det nu bara är två kvar.. :)

De två är kontaktade via PM.

 

Oavsett kommer jag betala hela ordern i morgon och därmed lägga den skarpa beställningen.

 

MVH // Björn 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst Björn

Allt går enligt plan!

 

 

 

Order samt betalning är gjord, tillika bekräftad.

 

De håller som bäst på att producera våra winchar med förväntad leverans från fabrik mitten/slutet denna månad.

 

 

 

Därefter väntas de anlända Norrköping i slutet av maj, med tanke på att de ska åka båt några veckor först.

 

 

 

MVH // Björn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Gäst Björn

Uppdatering!

 

I dag lastades vårt "paket" för avfärd till hamnen.

Båten ska avgå på söndag ;)

 

Början /mitten juni torde avhämtningsdatum hos mig således kunna bli...

 

MVH // Björn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...