Gå till innehåll

En test bara


Rekommendera Poster

Detta är en test bara för att se hur det hela ser ut och fungerar.

 

Jag kommer fortsätta att rapportera i mina andra trådar sen när allt är igång och fungerar som det ska! Ni som jobbar med detta ska ha precis all ära och heder för erat arbete!

 

En test bild tycker jag väl passar också!

 

Nä, det funkade inte! Högerklickade för att klistra in länken till bilden- men det hände inget....

 

Keep up the good work!

 

MVH//ROBBAN C (OBELIX)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon vara vänlig och förklara hur man lägger in bilder på det nya forumet? Och då utan att någonsin använda sej av högerklick på musen. För det fungerar inte hos mej, varken på "qick replay", "more options" eller om jag vill edtera något av mina inlägg. Självklart har jar jag kollat så högerklick-funktionen funkar på andra ställen, och det gör den överallt utom här.

 

SKREV OBELIX

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förmodar att att du har provat klistra in genom att trycka ctrl och v samtidigt utan att lyckas!?

 

Ser din skärmbild ut ungefär som nedanstående?

 

Klistra_in.jpg

 

 

..........om ja fall börjar vi med alternativet klistra in text.

Då borde i så fall de tre inringade ikonerna tändas upp och den vänstra av dem är den som rakt av motsvarar klistra in. Du använder ju photobucket och ska du klistra in länken så bilden visas direkt i posten tar du texten från "IMG code".

 

När det gäller just bilder kan du också klicka på den ensamma inringade ikonen och då får du upp en ny dialogruta enligt nedan.

 

Klistra_in_1.jpg

 

Där finns inte alternativet med "knapparna" så om inte höger musknapp funkar där är det bara ctrl v kvar (vad jag kommer på nu) Från photobucket är det texten från "direct link" du ska klistra in.

 

Funkar inget av ovanstående blir det jobbigt som f**. Då ser jag inget annat alternativ än att knappa in länken för hand.

 

mvh Åke

 

Edit: .....men att få ihop ett stort Å på Åke verkar dödfött.

 

Edit igen: He he, nä det funkade men jag var tvungen att klicka på knappen "Toggle editing mode" längst uppe till vänster och sen ändra för att det skulle följa med när jag sparade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...